مجموع نظرات: ۱
شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
۱ نفر

فناوری نوینی به نام لامپ رشد گیاه با توجه به اینکه چند سالی است وارد ایران شده ولی همچنان مقوله‌ای ناشناخته برای خیلی‌هاست.

لامپ رشد گیاه.jpg

کمبود نور برای اکثر گیاه دوستان همیشه مسئله بوده؛ افزایش زندگی در آپارتمان های فاقد تراس یا مناطقی که سردسیر هستن و تابش نور خوبی ندارن و قرار گرفتن در فصول پاییز و زمستان که زمان تابش نور خورشید بسیار کوتاه می شود همه و همه مسائلی بودند که موجب شدند بشر به فکر ساخت لامپ هایی بیفتد که نانومترهای مخصوص فتوسنتز گیاه را بازسازی نماید درست مشابه نور خورشید.

باید توجه داشته باشید تنها خرید لامپ رشد گیاه ارزان دغدغه ی شما نباشد. زیرا متاسفانه بسیاری افراد لامپ هایی تقلبی که فقط صرفا دارای ظاهری مشابه با لامپ مخصوص رشد گیاه دارد را تولید نموده و به نام لامپ مخصوص رشد گیاه اصلی و واقعی به فروش می رسانند.

از این رو خرید از یک شرکت تخصصی در این زمینه که دارای شماره ی ثبت با گارانتی معتبر است را پیشنهاد می نماییم. شرکت پرتو رشد نوین با نام تجاری ایران گرولایت به شماره ثبت ۴۹۰۴۸۷ فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ در ایران آغاز نمود. و با گارانتی نمودن پنج ساله محصولات شرکت خود این ضمانت را به تمامی خریداران می دهند، هزینه ای که جهت لامپ رشد گیاه خود می پردازند هدر نرفته و به آن میزان از رویش مطلوب گیاه خود خواهند رسید.

با توجه به تمامی اطمینان هایی بابت تخصص، اصالت، حرفه ای بودن محصولات داده می شود قیمت لامپ رشد گیاه مقرون بصرفه خواهد بود! امروزه در تمامی کشور های پیشرفته کشت سنتی در حال از بین رفتن است و اکثرا رو به کشاورزی مدرن آورده اند. کشاورزی در گلخانه های طبقاتی که به نور های مخصوص رشد گیاه مجهز شده اند دارای فاکتورهایی بوده که کمترین آسیب (طوفان، سرما، هدر رفت منابع طبیعی : آب و خاک.... ) به محصولات وارد خواهد شد. در ایران نیز تعداد محدودی از گلخانه ها شروع به مجهز نمودن گلخانه ی خود به لامپ های رشد گیاه نموده اند.

محصولات ایران گرولایت

در محیط های وسیع که نیاز به نور شدید تر با پوشش دهی بالاتر نیاز است از پروژکتور های توان بالا استفاده می شود. شرکت ایران گرولایت محصولات لامپ رشد گیاه را در انواع فریم های : پروژکتور مخصوص رشد گیاه ، مولتی چیپ مخصوص رشد گیاه، وال واشر مخصوص رشد گیاه، لامپ سرپیچ دار مخصوص رشد گیاه برای انواع نیازها و مصارف خانگی، گلخانه های صنعتی و ... تولید نموده.

نور های رشد گیاه از ال ای دی مخصوص رشد گیاه ساخته می شوند. انواع کشت های هیدروپونیک، ایروپونیک، کشت سنتی... با استفاده از لامپ رشد گیاه بهره وری بیشتری داشته و مزیت های کشت هیدروپونیک با نور های مخصوص رشد گیاه بقدری مملوس بوده که اکثرا در کشور های پیشرفته رو به این سیستم آورده و گلخانه های کشت هیدروپونیک راه اندازی می نمایند. در این نوع سیستم کشت هیدروپونیک به هیچ عنوان خاک استفاده نمی شود و گیاهان در آب پرورش می یابند. در سیستم پرورش گیاه بصورت هیدروپونیک تمامی موارد در گلخانه کاملا قابل کنترل بوده. ( میزان و شدت نوردهی ، کود دهی، دما و رطوبت همچنین ph محیط کشت....)

کارشناسان شرکت ایران گرولایت جهت خرید لامپ رشد گیاه ارزان و با کیفیت و همچنین راه اندازی انواع سیستم کشت گیاه ( کشت هیدروپونیک ...) شما را همراهی خواهند نمود و مشاوره های لازم در این زمینه به شما خواهند داد. جهت دریافت مشاوره و همچنین اطلاع از قیمت لامپ رشد گیاه با شماره های درج شده در بخش "تماس با ما" سایت ایران گرولایت ارتباط حاصل نمایید.

افزایش زندگی آپارتمان نشینی موجب شده آن میزان از نور کافی جهت نگه داری از گیاهان در منزل را نداشته باشیم، بغییر از این مورد کم  شدن منابع طبیعی ، ناپایداری های جوی، جمعیت رو به گسترش، ...همه و همه موجب شد نیاز به این تکنولوژی احساس شود و محققین و مهندسین دست به ساخت همچنین محصولی بزنند. از آنجایی که این محصول فقط چند سالی است وارد ایران شده نام مشخص و واحدی ندارد از آن به نام های : لامپ رشد گیاه، نور مخصوص رشد گیاه، چراغ رشد گیاه، نور مصنوعی، ال ای دی مخصوص رشد گیاه... یاد می شود.

توصیه میشود قبل از خرید لامپ رشد گیاه حتما با کارشناسان ایران گرولایت مشاوره نمود و نوع گیاه، تراکم و مواردی از این قبیل را مطرح نموده تا راهنمایی درستی توسط کارشناس صورت بگیرد و فریم و توان متناسب با گیاهتان به شما معرفی گردد که خرید درست و مناسبی داشته باشید.

پروژکتور مخصوص رشد گیاه

کد خبر 586178

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha