جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
۰ نفر

شرکت رجا به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت امیرالمومنین امام علی(ع)، تسهیلات سفر با قطارهای این شرکت را با تخفیف ۳۰ درصدی در طرح میلاد ارائه می‌کند.

قطار

به گزارش همشهری آنلاین، معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام اینکه این تسهیلات برای بازه حرکتی دوم تا هشتم اسفند در سفرهای ضروری هموطنان است، گفت: در قالب طرح میلاد به مسافران با نام‌های مبارک علی، امیر و امیرعلی که در بازه زمانی حرکتی ۲ تا ۸ اسفند از طریق کانال‌های فروش رجا (سایت رجا، سامانه تلفنی ۱۵۳۹ و آژانس‌های مسافرتی) بلیت خریداری کنند، ۳۰ درصد تخفیف اعطا می‌شود.

رضا عصاری افزود: اعمال این تخفیف‌ها بدون نیاز به هیچ‌گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود. البته سایر نام‌ها با ترکیب امیر یا علی مانند محمدعلی و... مشمول این طرح نمی‌شوند.

معاون اجرایی رجا درباره اجرای پروتکل‌های بهداشتی در قطارهای رجا اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدام‌های متعدد با شعار سفر هوشمند (سفر+سلامت) با انجام پروتکل‌های بهداشتی اعم از کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضدعفونی قطارها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یکبارمصرف پذیرایی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در قطارها، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی‌کننده در قطارها، نفروختن بلیت به بیماران کرونا و... را آغاز و اجرایی کرده است.

کد خبر 585969

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha