مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: استخراج کنندگان رمز ارزها برای برخورداری از برق مطمئن نسبت به اخذ مجوزهای قانونی اقدام کنند.

برق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایرنا، «محمدحسن متولی زاده» روز پنجشنبه در چهارمین مرحله مانور سراسری اصلاح و تعدیل روشنایی معابر افزود: استخراج کنندگان غیرمجاز رمزارز اگر برای استفاده از برق مجاز اقدام کنند از حمایت های توانیر در این باره بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: وزارت نیرو و شرکت توانیر براساس مصوبه هیات وزیران آماده است برای کسانی که در چارچوب قانون می خواهند در زمینه استخراج رمز ارز فعالیت کنند برق مورد نیاز آنها را تامین کرده و کمک های لازم را انجام دهند.

مدیرعامل توانیر گفت: اکنون تعدادی از استخراج کنندگان رمز ارز مراجعه کرده و همکاری خوبی با صنعت برق دارند.

متولی زاده ادامه داد: اما تعدادی دیگر هستند که دنبال منافع بیشتر با ضرر رساندن به مردم هستند که با این گروه با جدیت برخورد صورت می گیرد.

وی افزود: قوه قضائیه و پلیس امنیت اقتصادی در این باره همکاری خوبی با صنعت برق دارند.

مدیرعامل توانیر گفت: بنابراین به فعالان رمز ارزها توصیه می شود برای استفاده مجاز از برق و متضرر نشدن خود و مردم به شرکت های برق مراجعه کرده و نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

متولی زاده از شناسایی حدود یک هزار دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در سطح کشور خبر داد.

وی ادامه داد: تاکنون و از ابتدای آغاز مانور اصلاح و تعدیل روشنایی معابر ۳۰۰ مگاوات رمز ارز غیر مجاز جمع آوری شده و این روند ادامه خواهد داشت.

چهارمین مرحله مانور سراسری اصلاح و تعدیل روشنایی معابر صبح امروز در مرکز پایش صنعت برق در شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران برگزار شد.

کد خبر 585865

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha