مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
۰ نفر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: مساله اخراج کارگران شرکت پتروشیمی ایلام منتفی است و بر اساس مصوبه کمیسیون کارگری، هیچ اخراجی نباید در این شرکت انجام شود.

پتروشیمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شکراله شیرخانی شامگاه چهارشنبه ۲۹ بهمن در گفت و گوی ویژه خبری، اخراج کارگران پتروشیمی ایلام را غیرقانونی اعلام کرد و بر لزوم بازگشت آنان به‌کار تاکید کرد.

وی با بیان این‌که مدیران پتروشیمی اجرای شیوه‌نامه و آزمون را بهانه اخراج این کارگران می‌دانند، بیان کرد: پیرو مصوبه دی‌ماه کمیسیون کارگری که مدیرعامل پتروشیمی نیز حضور داشته است، این شرکت حتی با آزمون و اجرای شیوه‌نامه نیز حق اخراج نیروهای کار ندارد. 

طبق جلسه‌ای که مدیرعامل پتروشیمی ایلام نیز حضور داشته است باید کارگران بازگشت به کار شوند. پتروشیمی ایلام باید مصوبات کمیسون کارگری را که ذیل شورای تامین استان است، اجرا کند. کمیسیون کارگری پیگیر مصوبه خود خواهد بود و با درایت مسئولان پتروشیمی، کارگران نگران اخراخ خود نباشند.

به تازگی مجتمع پتروشیمی ایلام به اخراج شمار زیادی از کارگران بومی این استان اقدام کرده است که این مسأله موجب نگرانی بسیاری از خانواده این جوانان شده بود.

کد خبر 585826

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha