دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
۰ نفر

بازار سرمایه امروز، دوشنبه، ۲۷ بهمن را نزولی آغاز کرد و شاخص کل با ۴ هزار و ۹۳۳ واحد کاهش در محدوده یک میلیون و ۲۵۹ هزار واحد قرار گرفت.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری‌ آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۱:۲ شاخص کل با ۴ هزار و ۹۳۳ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۵۹ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۷۲ واحد افزایش به رقم ۴۳۷ هزار و ۲۷۴ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۶۰۶ هزار و ۲۹۰ معامله به ارزش ۵۹ میلیارد و ۶۷۱ میلیون ریال انجام داده‌اند.

ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، سرمایه‌گذاری غدیر، بانک ملت، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین و فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۷۳ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۷۴۲ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۲۶۸ هزار و ۶۸۰ معامله انجام داده‌اند که ۱۷ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریاساسول، بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس، سرمایه‌گذاری صبا تامین، سهامی ذوب آهن اصفهان و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین تولید برق عسلویه مپنا نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشتند.

کد خبر 585092

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha