طی چند روز اخیر همزمان با گران شدن قیمت دلار، دلالان در بازار خودرو نیز اقدام به افزایش قیمت ها کرده اند به طوری که می توان گفت قیمت های از سوی آنها به صورت سلیقه ای عنوان می شود این درحالی است که به نظر می رسد خریداران نیز در زمان کنونی دست از خرید نگه داشته اند.

بازار خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، بازار امروز خرید و فروش خودرو متأثر از روند افزایش قیمت دلار با افزایش ۶ درصدی قیمت در انواع خودروهای داخلی و مونتاژی روبه رو شده است.

فعالان بازار در همین رابطه معتقدند قیمت خودرو امروز به قیمت ۲۰ روز گذشته رسیده است. به نوعی در شرایط فعلی این فروشندگان هستند که به صورت سلیقه ای قیمت ها را به بهانه افزایش قیمت دلار بالا اعلام می کنند علاوه براین هیچ خرید و فروشی در بازار صورت نمی گیرد. چرا که به اعتقاد خریداران این التهابات مقطعی بوده و با کاهش قیمت دلار فروکش خواهد کرد.

در بازار امروز خرید و فروش خودرو قیمت پراید ۱۱۱ به حدود ۱۲۸ میلیون تومان رسیده است. علاوه براین پراید ۱۳۱ نیز ۱۰۹ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

براساس این گزارش، قیمت سمند ال ایکس امروز ۱۸۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ دو ۱۹۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۶تیپ پنج ۲۵۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده ای ۲۷۵ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ اتومات ۴۳۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

همچنین تیبا صندوق دار ۱۱۶ میلیون تومان و پژو ۴۰۵ نیز ۱۸۷ میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

در محصولات مونتاژی نیز رشد قیمت ها همانند خودروهای داخلی و حتی در برخی موارد بیشتر هم بوده است. به نحوی که هایما از قیمت ۶۶۰ میلیون تومان به ۷۰۵ میلیون تومان رسیده است.

کد خبر 584954

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha