همشهری آنلاین: یک پسر خردسال تهرانی با دریافت جایزه، در میان برگزیدگان اصلی چهاردهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی تورن در کشور لهستان قرار گرفت و 10 کودک و نوجوان دیگر نیز دیپلم افتخار این مسابقه را به خود اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این رقابت هنری 11 کودک عضو مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون تهران که در میان آنها حامد توسلی 5/5 ساله مهم‌ترین جایزه را کسب کرده است با موضوع "همیشه سبز، همیشه آبی" و با هدف حفظ محیط زیست شرکت کرده بودند.

در مسابقه نقاشی تورن لهستان 2007 که نتایج آن اکنون اعلام شده است آثار 34088 کودک و نوجوان از 56 کشور جهان شرکت داده شده بود که در نهایت یک جایزه و دیپلم افتخار به حامد توسلی رسید جایزه‌ای که تنها به 22 نفر اهدا شد.

همچنین سیامک اتفاق، اشا آتشبند، محمدرضا بهارلویی و عطیه موسویان 7 ساله، طوبی خارستانی، مهدی اقبالی، عرفان حاجی‌زاده و عطا نیک‌نظر 8 ساله، فاطمه ملاغیوری 9 ساله و کیمیا بهاری 10 ساله موفق شدند دیپلم افتخاری را از آن خود کنند که تنها 1019 نفر آن را دریافت کردند.

 گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آثار 20 عضو مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری خود را به این رقابت هنری ارسال کرده بود.

کد خبر 58475

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز