مدیر روابط عمومی سایت دیوار، از دلایل افزایش بی‌حد قیمت برخی از اسباب بازی در فروشگاه‌های اینترنتی می‌گوید. 

اسباب بازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به افزایش تبلیغات اسباب بازی‌های گران‌قیمت در فروشگاه‌های اینترنتی، کاربران فضای مجازی با انتشار توئیت‌هایی، اعتراض خود را به این موضوع نشان دادند.

فعالان توئیتر خواستار حذف چنین تبلیغاتی با قیمت‌های سرسام‌آور شده اند. زیرا افزایش بدون کنترل قیمت‌ها در فروشگاه‌های اینترنتی تورم خودساخته‌ای را ایجاد خواهد کرد و کار را برای خریداران واقعی این اجناس سخت می‌کند.

مهدی امیرپور، مدیر روابط عمومی سایت دیوار در رابطه با فروش اسباب بازی‌های دست دوم گران‌قیمت در فروشگاه‌های اینترنتی گفت: برای فروش اسباب بازی‌ها قیمت مصوبی وجود ندارد که ما بتوانیم قیمت کارشده این وسایل را تخمین بزنیم. اگر این اسباب‌بازی‌ها مانند ماشین و تلفن همراه قیمت خاصی داشتند، ما فقط می‌توانستیم قیمت آن را کنترل و براساس قانون، تبلیغ فروشندگان را از روی سایت حذف کنیم. اما در حال حاضر دلیل قانع‌کننده‌ای برای حذف این تبلیغات وجود ندارد.

وی در ادامه به بالا رفتن قیمت‌ اسباب بازی‌ها در کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به قیمت‌های سایت آمازون، پول گمرکی که برای ورود این اسباب بازی‌های خارجی به کشور گرفته می‌شود، قیمت آن حدود ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان تخمین زده می‌شود، پس در این شرایط قیمت کارکرده این اسباب بازی‌ها می‌تواند بستگی به سالم بودن آن وسیله از نصف قیمت به بالا قیمت‌گذاری شود.

کد خبر 584363

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha