تالار شیشه‌ای امروز، سه‌شنبه، ۲۱ بهمن را صعودی آغاز کرد و شاخص کل با ۲۱ هزار و ۶۲۶ واحد افزایش وارد کانال ۱/۲ میلیون واحد شد و در پایان معاملات بر پله یک میلیون و ۲۱۴ هزار واحد ایستاد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری‌آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۲۱ هزار و ۶۲۶ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۲۱۴ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۹۷۲ واحد افزایش به رقم ۴۲۳ هزار و ۶۵ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۱۸۷ هزار معامله به ارزش ۹۷ میلیارد و ۶۵۳ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت اصفهان، سرمایه‌گذاری غدیر، ایران خودرو و س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۸۵ واحد افزایش رقم ۱۷ هزار و ۵۳۹ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۵۵۷ هزار و ۹۵۴ معامله انجام داده‌اند که ۴۸ میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال ارزش داشت.

فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی زاگرس، سهامی ذوب آهن اصفهان، پلیمرآریا ساسول، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند؛ همچنین صنعتی مینو و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر این بازار داشتند.

کد خبر 584119

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha