دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
۰ نفر

معاون وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه مشمولان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند باید هرچه سریع‌تر در سجام ثبت نام کنند، گفت: انتخابات این شرکت‌ها ۲۰ اسفند برگزار می‌شود و فقط افراد سجامی می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.

سهام عدالت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی عسگری در نشست خبری برگزاری مجامع الکترونیکی شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی با اشاره به فرایند آزادسازی سهام عدالت در اردیبهشت ماه، اظهار کرد: این اقدام با دستور مقام معظم رهبری برای مشارکت مردم در سهام داری صورت گرفت و وزارت اقتصاد، سازمان بورس و شورای عالی بورس تدابیری به کار بردند تا این فرصت در اختیار مشمولان قرار داده شود.

وی ادامه داد: بر این اساس، حدود ۱۹ میلیون مشمول روش مستقیم و حدود ۳۰ میلیون نیز روش غیرمستقیم را انتخاب کردند. افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند از طریق شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی بر سهام خود مدیریت دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد با تاکید بر اینکه افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند باید در سجام ثبت نام کنند، گفت: برای مشخص شدن روش سهام داری غیرمستقیم ها در شرکت های استانی باید اعضای هیات مدیره انتخاب شوند و برای این منظور همه افراد باید در سجام ثبت نام کنند.

کد خبر 583808

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha