مجموع نظرات: ۱
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
۰ نفر

آیا به دنبال یک‌راه برای بهتر کردن تولید محتوا در اینستاگرام هستید و می‌خواهید که در این امر به مهارت برسید؟ در این محتوا موضوع چگونگی تولید محتوا در اینستاگرام را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا شما به درستی با این موضوع آشنا شوید و از این پس بهترین محتواها را در صفحه خود به اشتراک بگذارید.

image-20210208100025-1.png

انتخاب یک تم و پیش زمینه برای محتوا

همان‌طور که می‌دانید، اینستاگرام یک پلتفرم بصری به حساب می‌آید و شکل و شمایل صفحه شما در موفقیتتان بسیار موثر خواهد بود؛ بنابراین می‌توان گفت اولین قدم در راستای موفق شدن، برنامه‌ریزی درست برای تمام بخش و قسمت‌های پیج است که باید به آن توجه داشته باشید. انتخاب تم و یک پیش زمینه مناسب برای اینستاگرام، یکی از موضوعاتی به حساب می‌آید که اهمیت بالایی دارد. در راستای این انتخاب باید به برخی از مسائل که در ادامه ذکر خواهد شد، دقت داشته باشید.

· رنگ‌های استفاده شده برای صفحه

· فیلترهایی که برای تصاویر و محتواهای خود انتخاب می‌کنید.

· نوع محتوایی که تصمیم به تولید و انتشار آن دارید.

· توجه به مخاطبین پیج

مسائل نام برده شده از اهمیت بالایی برخوردار هستند و اگر به آن‌ها توجه کافی شود، تاثیرات مثبتی بر موفقیت شما خواهند داشت. برای آنکه متوجه تاثیرات این موارد شوید، توصیه می‌شود از پیج های بزرگ و موفق دیدن کنید. با انجام این کار متوجه می‌شوید که همه پیج های موفق به چنین مسائلی دقت کرده‌اند و از بهترین رنگ‌ها، فیلترها و طراحی‌ها بهره برده‌اند. همچنین باید متذکر شد که راه دیگری نیز برای تحت تاثیر قرار دادن فالوورها وجود دارد و آن استفاده پیچیده و به هم متصل از فیلم و عکس است. توجه داشته باشید که تولید محتوای سریالی، یک نوع از تولید محتواهای بسیار کارآمد به حساب می‌آید که تا به حال نقش پررنگی بر موفقیت بسیاری از پیج ها داشته است و امروزه بسیاری از افراد به این شیوه از تولید محتوا توجه ویژه‌ای دارند.

بیشتر بخوانید: چگونه تولید محتوا کنیم؟

دقت داشته باشید که سبک محتوای تصویری اینستاگرام شما، نشان‌دهنده برندتان خواهد بود و اگر می‌خواهید در این زمینه به درستی تصمیم بگیرید، باید به برخی از سوال ها پاسخ مناسبی دهید. در ادامه به برخی از کلیدی‌ترین سوال ها اشاره خواهیم کرد تا بتوانید از آن‌ها کمک بگیرید و یک محتوای مناسب تولید کنید.

۱. چه رنگی برای برند شما مناسب‌تر است و مردم با چه رنگی بیشتر ارتباط برقرار خواهند کرد؟ پاسخی که برای این سوال وجود دارد، رنگ پست‌های شما را در اینستاگرام نشان خواهد داد.

۲. تصمیم به انتشار چه نوعی از محتوا دارید؟ عکس، فیلم، نوشته، صدا و بسیاری دیگر از ایده‌ها وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و با توجه به آن‌ها یک محتوای بی‌نقص و مناسب را تولید و منتشر کنید و با این کار نتیجه مناسبی به دست آورید.

۳. از کدام فیلترها برای تولید محتوا باید استفاده کرد؟ برای پست و محتواهایی که تصمیم به تولید دارید، یک فیلتر خاص انتخاب کنید. فیلتر انتخابی شما برای محتواهای تولیدی، نشان‌دهنده برند مخصوص به خودتان است. از همین جهت اهمیت خاصی دارد و توصیه می‌شود به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

چگونه محتوای بازاریابی اینستاگرام را برنامه‌ریزی کنیم؟

پس از آنکه نما و پیش زمینه مربوط به محتواهای خود را انتخاب کردید، تا حدودی برای برنامه‌ریزی مربوط به تولید محتوا آماده‌شده‌اید. سپس به این موضوع فکر کنید که از تولید محتوا چه می‌خواهید و قصد دارید چه چیزی به دست آورید؟ پاسخ به این سوال نیز می‌تواند زمینه تولید محتوا بهتری را برای شما فراهم آورد؛ بنابراین اگر به دنبال فروش بیشتر هستید، از تاثیر تولید محتوا غافل نشوید و تمام اقدامات لازم را برای انتشار بهترین محتوا انجام دهید.

از دیگر کارهایی که باید انجام دهید، تعیین مدت زمان برای فعالیت در فضای اینستاگرام است. شما باید پیش از شروع فعالیت، زمانی را برای آماده‌سازی محتوا و سپس انتشار آن در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که مسائل گوناگونی بر این مدت زمان تاثیر دارند؛ برای مثال اگر حرفه شما بزرگ باشد، باید مدت زمان بیشتری را برای تولید محتوا برای اینستاگرام در نظر بگیرید و با بالطبع اگر شغل و حرفه شما کوچک است، باید زمان کمتری را به این کار اختصاص دهید. در این موضوع صادق باشید و رویایی فکر نکنید؛ چرا که می‌تواند تاثیر منفی بر فعالیت شما داشته باشد.

تقویم انتشارات اینستاگرام خود را برنامه‌ریزی کنید

در این مرحله، شما باید نوع محتوای خود را مشخص کرده باشید و نوبت به انتخاب یک ترتیب رسیده باشد. لازم به ذکر است که این موضوع اهمیت بسیاری خواهد داشت و شما باید در انتخاب ترکیب و چگونگی انتشار محتواهای خود، ترتیب به خصوصی را رعایت کنید. برای مثال دو پست در روز که یکی از آن‌ها عکس و دیگری فیلم است. وجود یک ترتیب خاص در زمینه تولید و انتشار محتوا، تاثیر بسیاری بر موفقیت کسب‌وکار شما خواهد داشت، بنابراین ساده از کنار آن نگذرید.

ابزارهایی برای کمک به برنامه‌ریزی محتوای اینستاگرام

از جمله ابزارهایی که می‌تواند به شما کمک کند تا محتوای مناسبی را برای اینستاگرام خود آماده کنید، گوگل است. صفحات گوناگونی در گوگل وجود دارند که به شما خدمات گوناگونی را در رابطه با موضوع موردنظرتان ارائه خواهند داد؛ بنابراین از آن‌ها استفاده کنید و محتوای قوی و مناسبی را آماده‌سازید. ابزار و برنامه‌های گوناگون دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید؛ اما باید متذکر شد که بهترین این ابزارها همان گوگل است.

منابع آنلاین رایگان و پولی نیز هستند که می‌توانید از طریق آن‌ها عکس و فیلم‌های با کیفیتی را متناسب با زمینه‌ای که در آن فعالیت دارید، تهیه کنید. استفاده از این فیلم و عکس‌ها می‌تواند محتوای پستی شما را به خوبی پیش ببرد و مشتریان شما را با حوزه فعالیتتان آشنا کند؛ بنابراین می‌توان گفت بهره‌گیری از چنین شیوه‌ای، بسیار مناسب خواهد بود و می‌تواند به شما کمک شایانی داشته باشد؛ پس استفاده از چنین منابعی را نیز در راستای کار خود قرار دهید.

از جمله سایت‌های رایگانی که می‌توانید از طریق آن‌ها به عکس‌های با کیفیتی دسترسی پیدا کنید، باید به مواردی چون Unsplash، Pexels و Pixabay اشاره کرد. سایت‌های دیگری چون Shutterstock و Getty Images نیز هستند که فیلم و عکس‌های متفاوتی را در اختیار شما قرار می‌دهند و در این راستا از شما هزینه‌ای را نیز دریافت می‌کنند.

چگونه محتوای بازاریابی اینستاگرام خود را ایجاد کنیم

اگر شما یک کسب‌وکار بزرگ را از طریق اینستاگرام هدایت می‌کنید، می‌توانید در این راستا از آژانس‌های گوناگونی استفاده کنید که تولید محتوا انجام می‌دهند. شما به کارمندانی نیاز دارید که برای شما محتواهای متنوع و با کیفیتی تولید کنند. کمک گرفتن از چنین شرکت‌هایی برای کسب‌وکار شما بسیار مناسب خواهد بود؛ پس توصیه می‌شود یک شرکت مناسب را برای انجام چنین کاری انتخاب کنید و موفقیت خود را به این دست از شرکت‌ها بسپارید.

شرکت الو کانتنت یکی از شرکت‌های فعال در این حوزه به حساب می‌آید که می‌تواند محتوای شما را در بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان آماده کند؛ بنابراین اگر نیاز دارید که برای حرفه و کسب‌وکار خود محتوایی را تولید کنید، می‌توانید از این شرکت کمک بگیرید تا بهترین نتیجه را به دست آورید.

البته باید متذکر شد که بیشتر کسب‌وکارهای بزرگ هستند که تولید محتوای اینستاگرام را به شرکت‌های فعال در این زمینه می‌سپارند و مشاغل کوچک از راه و روش‌های دیگر استفاده می‌کنند. باید متذکر شد که بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک نیز هستند که این کار را به شرکت‌های مخصوص واگذار می‌کنند و مسیر موفقیت و رو به رشدی را با سرعت بیشتری پشت سر می‌گذارند.

به یاد داشته باشید: اگر می‌خواهید از اینستاگرام نتایج خوبی را به دست آورید و مسیر موفقیت را به سرعت طی کنید، توصیه می‌شود به‌طور منظم وقت خود را صرف ایده پردازی و در نظر گرفتن شیوه‌های جدید برای تولید محتوا کنید. هر چه شما در این زمینه ماهرتر شوید، می‌توانید در زمینه کاری موفق‌تر به نظر برسید و نتیجه مطلوبی را به دست آورید.

نکات مهمی که باید در هنگام تولید محتوا آن‌ها را در نظر بگیرید!

· اهداف خود را همیشه در ذهن داشته باشید. هر زمان که به یک ایده برای تولید محتوا رسیدید، از خود بپرسید چه چیزی به شما در دستیابی به هدفتان کمک خواهد کرد.

· از تصاویر، فیلم و صداهای با کیفیت استفاده کنید. اگر خودتان عکس و فیلم‌ها را تهیه می‌کنید، از دوربین‌های مناسب و با کیفیتی استفاده کنید. همچنین می‌توانید در این راستا از برنامه‌های گوناگون مربوط به عکاسی و ویرایش عکس نیز بهره ببرید و محتوای با کیفیتی را نیز به تولید برسانید.

· وسایل لازم برای تهیه عکس و فیلم را آماده کنید. شما برای ضبط فیلم و عکس باید یک دوربین با کیفیت یا یک تلفن هوشمند، پایه موبایل، کیت روشنایی و یک میکروفون داشته باشید. برخورداری از چنین وسایلی به شما این امکان را می‌دهد که یک محتوا با کیفیت را منتشر کنید و با استفاده از آن مشتریان بیشتری به دست آورید.

چرا الو کانتنت؟

در طول محتوا به این موضوع اشاره داشتیم که شرکت‌های گوناگونی هستند که در زمینه سفارش تولید محتوا همچون الو کانتنت مشغول به فعالیت‌اند و در این راستا الو کانتنت را به شما معرفی کردیم. در این شرکت انواع گوناگون از مدل‌های تولید محتوا صورت می‌گیرد و شما می‌توانید متناسب با سلیقه و نیازی که دارید، یکی از شیوه‌ها را انتخاب کنید. با مراجعه به سایت این شرکت، می‌توانید از پکیج‌های گوناگونی که برای شما آماده‌ شده است، دیدن کنید و سپس یکی از آن‌ها که مناسب به نظر می‌رسد را انتخاب کنید. توصیه می‌شود از کنار موضوعی چون تولید محتوا در اینستاگرام به سادگی نگذرید؛ چرا که بر موفقیت شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

منبع: socialmediaexaminer

کد خبر 583799

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha