رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به وزارت کشور، بر لزوم تسریع در امضای الحاقیه قرارداد خرید ۶۳۰ واگن مترو تهران تاکید کرد.

سيد محمود ميرلوحي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران، سید محمود میرلوحی در دویست و هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در تذکری خطاب به وزارت کشور، گفت: همانگونه که وزیر کشور استحضار دارد بسیاری از مصوبات و تصمیمات دولت‌های یازدهم و دوازدهم در موضوع حمایت از حمل‌ونقل عمومی به نتیجه محسوس و ملموس نرسیده و واگن و اتوبوس مورد نیاز تهران همچنان در وضعیت نگران‌کننده است.

وی ادامه داد: با این وصف خرید ۶۳۰ واگن مترو تهران پس از چهار سال طی مراحل تشریفات قانونی به واسطه‌ مزاحمت‌های ترامپ و تحریم‌ها متوقف مانده بود که اخیراً با ارائه الحاقیه به نظر می‌رسد زمینه فعال شدن قرارداد فراهم شده است. لذا درخواست داریم نسبت به امضاء الحاقیه قرارداد اقدام شود.

میرلوحی افزود: ما که می‌دانیم ۱۸ ماه از زمانی که این قرارداد امضا شود طول می‌کشد تا اولین واگن در اختیار مترو قرار گیرد اما در نظر داشته باشید که بسیاری از واگن‌های موجود تهران ۲۵ سال عمر دارند و لذا تعلل بیش از این در خرید و تجهیز ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران روا نیست.

کد خبر 583602
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha