رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به پیشنهاد نامگذاری دو خیابان به نام مرحوم میناوند و انصاریان، گفت: از ابتدای شورای پنجم ۵۵۰ نام‌گذاری معبر و ‌خیابان در پایتخت انجام گرفته است.

میناوند و انصاریان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمدجواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران درباره نامگذاری خیابانی به نام مرحوم مهرداد میناوند و علی انصاریان، اظهار داشت: پیشنهاد نامگذاری دو خیابان به نام این افراد در نظر گرفته شده است ولی هنوز در کمیسیون نامگذاری مطرح نشده و بررسی خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود به دلیل تعداد زیاد نامگذاری در خیابان‌های تهران دیگر خیابانی برای نامگذاری جدید باقی نمانده است، گفت: خیر این چنین نیست، تهران ۷۰ هزار معبر دارد و از ابتدای شورای پنجم و طی سه سال گذشته فقط ۵۵۰ نام‌گذاری در پایتخت انجام گرفته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: این تعداد نامگذاری کمترین میزان نام‌گذاری در ۵ دوره گذشته شورای شهر بوده و در دوره‌ای از فعالیت شورا در زمان‌های گذشته، ۳ هزار نامگذاری معابر و خیابان‌های تهران صورت گرفته است.

حق‌شناس گفت: به دلیل اینکه نام‌گذاری‌ها در شورای پنجم به صورت متفاوت انجام گرفته، برخی گمان می‌کنند که تعداد نامگذاری‌ها بسیار زیاد بوده است.

کد خبر 583103

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha