چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
۰ نفر

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به بازداشت ۷۵ عضو شوراهای شهر و روستا در کشور،درباره تغییر در قانون انتخابات شوراها اعلام نظر کرد.

علیرضا احمدی جوان

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا احمدی جوان، رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه ۱۲۵ هزار و ۹۹۲ عضو شورای شهر و روستا در کشور داریم، درباره دستگیرشدگان شوراهای شهر و روستا می‌گوید: تاکنون حدود ۷۵ نفر دستگیر شده‌اند. البته تاکید می‌کنم که باید ارتباط و همکاری شوراهای اسلامی شهر و روستا با دستگاه‌های نظارتی و قضایی برای مقابله جدی با فساد و تخلف افزایش پیدا کند و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

رئیس شورای عالی استان‌ها درباره تغییر در قانون انتخابات شوراها به فارس گفت: یکی از مهمترین نیازهای حوزه شوراهای اسلامی شهر و روستا، اصلاح قانون انتخابات است و باید این موضوع پیگیری شود که البته این موضوع در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است. البته نظرات شورای عالی استان‌ها نیز در این باره توسط مجلس گرفته شده و امیدواریم در راستای بهبود عملکردی شوراها موثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید دقت بیشتری در گزینش‌ها شود، خاطرنشان کرد: بخش قابل قابل توجهی از منابع روستاها و شهرها در اختیار شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاری‌ها و شهرداری‌ها است، پس باید در گزینش آنها دقت بیشتری شود.

کد خبر 582847

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha