مادران فعال محله ما با ماسک، دستکش و لباس‌های گرمی که به تن کرده‌اند هرکدام درجایی از پاتوق محله شهید احمد مسیح نشسته‌اند

مادران ایران زمین

پاتوقی که هدیه شهرداری درسالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و دومین پاتوق نیز در خیابان شهید همدانی ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است.   مادران هم‌محله‌ای یکی یکی با هم احوالپرسی می‌کنند و از اینکه با وجود همه مشکلات و دغدغه‌های روزمره باز هم توانستند با هم باشند خوشحالند.
«هادی ملازاده» شهردار ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۶ عنوان می‌کند که پاتوق‌های محله این فرصت را برای شهروندان فراهم می‌کند تا گروهی یکرنگ و همدل را تشکیل دهند و زودتر از هر مسئول دیگری به داد همسایه گرفتار و درمانده و اهل محل خود برسند. این آدم‌ها در این پاتوق‌های محلی از دنیای مجازی دور می‌شوند و راه به دنیای حقیقی پیدا می‌کنند و برای همین است که می‌توانند به نحو مطلوب در محله‌شان تأثیرگذار شوند.

ناهید انوار/ مدیر روابط‌عمومی ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۶


«ناهید انوار» مدیر روابط‌عمومی ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۶ نیز با دسته‌ای گل رز که به زیبایی تزیین شده به این پاتوق می‌آید و روز مادر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به بانوان نمونه هم‌محله‌ای تبریک و خطاب به مادران می‌گوید: «در محله‌های ما تعداد مادران نمونه و فداکار بسیارند و اکنون نیز به دلیل شرایط و محدودیت‌هایی که وجود دارد توانستیم تنها در خدمت تعداد کمی از شهروندان باشیم و امیدواریم که این روز و دهه‌فجر سال ۱۳۹۹ برای آنها خاطره‌ای زیبا و فراموش نشدنی بسازد.»

کد خبر 582754

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha