چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰
۰ نفر

هرسال با فرارسیدن ماه بهمن شهروندان در کنار نهادهای رسمی کشور خود را برای برگزاری جشن پیروزی انقلاب و دهه‌فجر آماده می‌کنند.

جهانگیر شاهواری

 امسال همزمانی این دهه با میلاد حضرت فاطمه(س) و روز تکریم مادران و زنان، حال و هوای ویژه‌ای در محله ایجاد کرده است. «جهانگیر شاهواری»، شورایار محله شریعتی شمالی منطقه ۱۹ و دبیر کارگروه تخصصی نوآوری، فناوری و ایده‌پردازی شورایاران منطقه ۱۹ با بیان این موضوع گفت: «در روزهای همه‌گیری کرونا برنامه‌های فرهنگی که هرسال در قالب تجمع‌ها و جشن‌ها برگزار می‌شد تا حدودی تعطیل هستند و فعالیت‌های حوزه نوآوری، فناوری و ایده‌پردازی در منطقه فعال‌تر شده‌اند. این برنامه‌ها شامل برپایی نمایشگاه‌های مرتبط با موضوع دهه‌فجر در فضای مجازی، برگزاری مسابقه‌های مجازی، تولید محتواهای فرهنگی مانند خاطره و داستان‌نویسی کوتاه و... انتشار آنها در فضای مجازی می‌شود.»

شاهواری در ادامه با اشاره به اینکه کرونا بهانه‌ای شد تا شهروندان منطقه خلاقیت‌های نهفته خود را شکوفا کنند، گفت: «در این مدت برنامه‌های مناسبتی که هرسال با همان سازوکار قبل و تکراری برگزار می‌شدند با شکل و شمایلی جدید و ایده‌پردازی بیشتر در فضای مجازی اجرا می‌شوند که دهه‌فجر، جشن‌های انقلاب و روز مادر هم از این قاعده مستثنی نیستند.»

کد خبر 582688

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha