سرپرست امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: طی ۹ ماهه امسال ارزش صادرات شرکت‌های تعاونی این استان به ۹ میلیون و ۵۷۱ هزار دلار رسید.

صادرات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سید محمدحسن حسینی افزود: عمده صادرات محصولات شرکت های تعاونی استان به کشورهای عراق، ترکیه و ارمنستان بوده است. یکی از سیاست ها و برنامه های بخش تعاون استان، توسعه صادرات و بازاریابی برای محصولات تولیدی تعاونی ها و تشکیل تعاونی های تخصصی صادرات و خدمات تجاری است.

سرپرست امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در سطح کشور برای اولین بار میز صادرات بخش تعاون در استان زنجان راه اندازی شده است که در توسعه فعالیت‌های صادراتی شرکت‌های تعاونی بسیار موثر خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، سال گذشته میزان صادرات تعاونی این استان بالغ بر ۱۶ میلیون دلار و در سال ۹۷ نیز بیش از ۱۹ میلیون دلار بود.  

حسینی از وجود چهار هزار و ۵۷۲ تعاونی در استان زنجان خبر داد و افزود: از این تعداد، یک هزار و ۲۰۷ تعاونی فعال و سه هزار و ۳۶۵ تعاونی هم در استان غیرفعال است.

سرپرست امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: تاکنون ۷۷۱ تعاونی در استان زنجان منحل شده است و شناسایی تعاونی‌های غیرفعال هم ادامه دارد.

کد خبر 581730

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha