چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
۰ نفر

نمایشگاه "تاریخ در قاب" روز یکشنبه دوازدهم بهمن‌ماه با تجلیل از "حسین پرتوی" عکاس انقلاب و دفاع مقدس افتتاح می‌شود.

نمایشگاه تاریخ در قاب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هنرآنلاین،  انقلاب اسلامی آیینه تمام‌نمای ایثار و رشادت و سرافرازی مردمی است که به پشتوانه ایمان و مدد الهی، هیمنه پوشالی ستم‌پیشگان را در هم شکستند. مرور تصاویر به‌جا مانده از غرورآفرینی آزاداندیشان این کهن بوم و بر جانی‌ست تازه در کالبد آزادی و آزادی‌خواهی؛ در آستانه چهل ‌و دومین سال طلوع فجر رهایی، نمایشگاه "تاریخ در قاب" از سوی موسسه هنرمندان پیشکسوت برپا می‌شود.

نمایشگاه "تاریخ در قاب" روز یکشنبه دوازدهم بهمن‌ماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در نگارخانه لرزاده افتتاح می‌شود. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند سیزدهم تا بیست‌ونهم بهمن‌ماه، ساعت ۱۰ تا ۱۸ به جز ایام تعطیل از این نمایشگاه دیدن کنند.

گفتنی است، گشایش نمایشگاه "تاریخ در قاب" با تجلیل از زنده‌یاد حسین پرتوی عکاس انقلاب و دفاع مقدس همراه خواهد بود.

ضمن این‌که در این نمایشگاه شاهد آثاری از زنده‌یاد حسین پرتوی، محمدعلی جدیدالاسلام، محمود حاج محمدی، محمد صیاد صبور، مرتضی صادقی‌افجه، سعید صادقی قازانچانی، علی قلم‌سیاه، علی کاوه و عباس ملکی خواهیم بود.

نمایشگاه "تاریخ در قاب" به همت موسسه هنرمندان پیشکسوت با همکاری فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران و موسسه فرهنگی ، هنری و پژوهشی صبا از سیزدهم تا بیست‌ونهم بهمن‌ماه، ساعت ۱۰ الی ۱۸ در نگارخانه لرزاده به نشانی فرهنگستان هنر، خیابان ولی‌عصر(عج) نرسیده به خیابان طالقانی پلاک ۱۵۵۴ (ورودی شرقی) و خیابان ولی‌عصر(عج) خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر شماره ۱۷۵ (ورودی غربی) برپا می‌شود.

علاقه‎‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت موسسه هنرمندان پیشکسوت به نشانی

www.kesvat.ir و صفحه honarmandan_pishkesvat در اینستاگرام مراجعه کنند.

کد خبر 581677

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha