رئیس دبیرخانه ستاد ویژه مدیریت بحران تهران از رونمایی ۳۰ مخزن آب شرب اضطراری تعبیه شده در مراکز تخلیه امن اضطراری شهر تهران و و کلنگ‌زنی ۷۲ مخزن دیگر همزمان با دهه فجر خبر داد.

مخزن آب اضطراري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، محسن نادی، رئیس دبیرخانه ستاد ویژه مدیریت بحران تهران در نشست مشترک کارگروه‌های تخصصی سلامت در حوادث غیرمترقبه و امور سیل و شریان‌های حیاتی که در دبیرخانه ستاد ویژه مدیریت بحران کلان شهر تهران برگزار شد، بر ضرورت نصب و بهره‌برداری ۳۷۴ مخزن آب اضطراری تا پایان سال ۱۴۰۳ در مراکز تخلیه امن اضطراری سطح کلانشهر تهران تاکید کرد.

در این نشست که با رویکرد افزایش تاب‌آوری در مواجهه با رخداد زلزله و با هدف تامین آب شرب سالم برای شهروندان در شرایط اضطراری برگزار شد، روند اجرای مصوبه هفتاد و نهمین جلسه رسمی دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر بهره‌برداری از مخازن فولادی تامین آب شرب سالم برای شهروندان در شرایط اضطراری مورد ارزیابی قرار گرفت.

همچنین چگونگی جانمایی و نصب مخازن آب شرب سالم در ۱۰ بیمارستان شهر تهران بر اساس اولویت و بررسی‌های فنی کارگروه‌های تخصصی سلامت در حوادث غیرمترقبه و امور سیل و شریان‌های حیاتی نیز بررسی شد.

کد خبر 581616
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha