رسانه‌های بلژیکی از نمایش شب گذشته علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان تمجید کردند.

بیرانوند

به گزارش همشهری‌آنلاین، سایت «GVA» بلژیک در بخشی از گزارش خود از این بازی، از علیرضا بیرانوند به عنوان یک دروازه بان قوی یاد کرد و نوشت: «سن‌خوزه، مربی یوپن در نیمه دوم مجبور شد تیمش را هجومی‌تر کند. ضربه سر کوچ در دقیقه نخست از نیمه دوم هشداری برای خطر دریافت گل بود. آنتورپ برای جلوگیری از باز شدن دروازه‌اش به بهترین بیرانوند نیاز داشت. این ایرانی دو موقعیت پرولیاک و یک موقعیت پیترز را هم مهار کرد.»

همچنین روزنامه «HLN» در گزارش خود از این مسابقه اعلام کرد آنتورپ بعد از جلو افتادن از یوپن و فشار این تیم برای جبران نتیجه، توانست روی بیرانوندِ فوق‌العاده حساب کند. در بخشی از گزارش این روزنامه آمده است: «بعد از شروع نیمه دوم یوپن هجومی شد یا آنتورپ عقب‌نشینی کرد؟ صرفنظر از این، پرولیاک بیرانوند را دو بار به آزمایش گذاشت و دروازه‌بان ایرانی هر دو بار را خوب مداخله کرد. همچنین یوپن با نزدیک شدن به انتهای بازی فشار خود را افزایش داد. قدردانی و ستایش برای مقاومت ذهنی دروازه‌بان(بیرانوند) پس از انتقاداتی که از او شد.»

رسانه هایی که بعد از باخت آنتورپ به میشلن شدشدترین انتقادات  علیه او را مطرح کردند حالا متوجه شدند که بیرانوند با حفظ خونسردی و آرامشش این روزها تمرکزش تنها روی مسائل فنی است و  انتقادات نمی‌تواند او را به لحاظ ذهنی به هم بریزد.

کد خبر 581523

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha