شرکت حمل ‌و نقل ریلی رجا در آستانه‌ آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب طرح تسهیلات ویژه سفر را برای متولدین این ایام با نام «رهپویان فجر» اجرا می‌کند.

قطار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی رجا، معاون اجرایی شرکت رجا با اعلام این خبر گفت: رجا به عنوان بزرگ‌ترین شرکت خدمات مسافری ریلی ایران و پیشرو در ارائه‌ خدمات نوین به مسافران، در راستای بزرگداشت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در نظر دارد در بازه زمانی ۱۲ تا ۲۲ بهمن مصادف با ایام دهه مبارک فجر تسهیلات سفر را برای هموطنان عزیز با عنوان رهپویان فجر ارائه کند.

رضا عصاری افزود: در قالب این طرح، ۳۰ درصد تخفیف برای متولدین ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ و ۲۰ درصد تخفیف به متولدین ۱۲ تا ۲۲ بهمن سال‌های پس از ۱۳۵۷ که قصد سفر در بازه حرکتی ۱۲ تا ۲۲ بهمن دارند، ارائه می‌شود. این تخفیف‌ها بدون هیچ‌گونه مراحل اداری و بدون محدودیت مسیر تنها به شرط وجود ظرفیت فروش در سامانه آنلاین فروش بلیت، انجام می‌شود.

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به بهره‌مندی از مزایای این طرح می‌توانند از طریق سایت رجا به نشانی www.raja.ir، فروش تلفنی ۱۵۳۹ و دفاتر مجاز فروش بلیت قطار اقدام به خریدن بلیت کنند.

کد خبر 581434

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha