پرسپولیس که برای اولین بار به اراک رفته در این شهر متحمل اولین شکست خود شد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در روزی سیدجلال حسینی و حسین کنعانی را در ترکیب خود نداشت تاوان سختی داد و متحمل اولین شکست فصل خود شد. سرخها که در دقیقه ۶ توسط کمال کامیابی نیا به گل رسیدند  در همان نیمه اول  و روی دو ضربه ایستگاهی دو گل مشابه خوردند تا این نتیجه تا پایان مسابقه باقی بماند. شاگردان یحیی در نیمه دوم چند موقعیت  خوب گلزنی داشت که با درخشش دروزاه بان آلومینیوم از دست داد.

با این شکست خط تیره جدول  برای سرخ ها از بین رفت و  تیم یحیی که در این فصل با ۶ تساوی، از صدر جدول فاصله گرفته  بود حالا اولین شکست را هم تجربه کرد.  پرسپولیس  بااین نتیجه همچنان ۱۵ امتیازی باقی ماند.

آلومینیوم صفر - پرسپولیس ۱ (دقیقه ۷: کمال کامیابی‌نیا): ارسال احمد نوراللهی از روی کرنر سمت راست زمین را کمال کامیابی‌نیا با ضربه سر تبدیل به گل کرد. 

آلومینیوم ۱ - پرسپولیس ۱ (دقیقه ۲۰: شاهین توکلی): سانتر دقیق امید سینگ از روی ضربه ایستگاهی سمت چپ زمین با ضربه پشت سر عالی شاهین توکلی تبدیل به گل شد.

آلومینیوم ۲ - پرسپولیس ۱ (دقیقه ۳۰: حامد پاکدل): امید سینگ مشابه گل اول سانتر زیبایی از روی ضربه آزاد در سمت چپ زمین به محوطه جریمه فرستاد که این بار ضربه سر مهارنشدنی حامد پاکدل به کنج دروازه پرسپولیس و به دور از دستان لک تبدیل به گل شد و اراکی‌ها را پیش انداخت.

کد خبر 581192

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha