یک معلم که دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی را در یکی از روستاهای طارم سفلی دهستان چوقور تنبیه کرده بود، به هیات بدوی تخلفات آموزش و پرورش قزوین معرفی شد.

تنبيه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین رفتار این را معلم دور از انسانیت و حوزه تعلیم و تربیت آموزش و پرورش دانست و گفت: این رفتار هیچ توجیهی ندارد و فرد خاطی باید در کمیته تخلفات آموزش و پرورش پاسخگوی رفتار خود باشد.

حسنعلی اصغری افزود: رفتار دور از اخلاق این معلم به دلیل سرپیچی دانش آموز در حوزه تحصیل بوده که موجب حساسیت پوستی دانش آموز و ایجاد کبودی روی دست او شده است. معلمی کار بسیار حرفه‌ای است و کسانی می‌توانند در این شغل موفق باشند که آموزش‌های لازم را برای آن دیده باشند.

اصغری گفت: جذب نیروهای استخدامی خارج از حوزه دانشگاه فرهنگیان، محیط امن آموزش و پرورش را دچار مشکلاتی از این قبیل می‌کند و ضربه‌ای به نظام تعلیم و تربیت کشور وارد می‌سازد. در سال تحصیلی جاری و در سال‌های آینده از ادامه همکاری با این معلم معذوریم.

اصغری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای دلجویی از دانش آموز آسیب دیده، بیان کرد: شخصا در یک تماس تلفنی از اولیا و خود دانش آموز عذرخواهی و تیمی را مامور کردم تا با حضور در این روستا از دانش آموز و اولیای او عذر خواهی کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین درباره نظارت بر مدارس مناطق روستایی افزود: نظارت آموزش و پرورش در مدارس مناطق روستایی حداکثری است و با تشکیل یک تیم نظارت پیگیر این اتفاق خواهیم بود.

کد خبر 581158

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha