دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
۰ نفر

واژگونی یک دستگاه تانکر حامل بنزین در بزرگراه آزادگان در شمال کلانشهر اصفهان و روبه‌روی پالایشگاه به مسدود شدن این مسیر منجر شد.

واژگونی تانکر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان روز دوشنبه ۶ بهمن گفت: صبح امروز بین ساعت ۹ تا ۱۰ یک دستگاه تانکر حامل حدود ۱۹ هزار لیتر بنزین بر اثر حادثه‌ای در بزرگراه آزادگان مقابل پالایشگاه واژگون شد. تیم های امدادی از جمله آتش نشانی و فوریت‌های پزشکی و همچنین عوامل شرکت نفت به سرعت در محل حادثه حاضر شدند و بمنظور حفظ ایمنی مردم، محدودیت تردد ایجاد شد.

وی افزود: نیروهای امدادی در حال پاکسازی و ایمن سازی محل حادثه هستند و تردد بصورت ویژه و کنترل شده انجام می شود. هنوز دلیل واژگونی تانکر بطور قطع، مشخص نشده است. روزانه یکهزار و ۲۰۰ تانکر حامل سوخت مربوط به شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی در استان اصفهان تردد می کنند. لازم است با همکاری آن مجموعه، آموزش‌های لازم به رانندگان این تانکرها داده شود و مسیر ایمن برای تردد این تانکرها مشخص شود.

بر اساس گزارش های رسیده این حادثه منجر به ترافیک سنگین در محور شمالی کلانشهر اصفهان و بزرگراه آزادگان شد. بزرگراه آزادگان در مسیر شمال اصفهان به سمت شاهین شهر است و واحدهایی مانند پالایشگاه و نیروگاه شهید منتظری در مسیر آن قرار دارد.

کد خبر 581102

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha