مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
۰ نفر

حتما برای شما هم این سئوال پیش آمده که چه کیف پولی برای نگهداری از ارزهای دیجیتال مانند ترون مناسب است؟ همانطور که می‌دانید کیف پول‌های ارز رمزنگاری‌شده برنامه‌های نرم‌افزاری هستند که کلیدهای عمومی و خصوصی را در خود ذخیره می‌کنند و با بلاک‌چین‌های مختلف ارتباط برقرار کرده تا کاربران بتوانند ارز دیجیتال ارسال و دریافت کنند.

ارز دیجیتال

اگر می خواهید از ترون یا هر ارز رمزنگاری شده دیگری استفاده کنید باید کیف پول ارز دیجیتال داشته باشید، همچنین شما می توانید قیمت ترون و سایر ارز های دیجیتال را در صرافی های آنلاین مثل وب سایت تتر ایران به صورت روزانه بررسی کنید و در موقعیت مناسب آنها را خریداری کرده و سپس در کیف پول خود ذخیره کنید. بیایید در ادامه توضیحات بیشتری راجع به کیف پول ها بخوانیم.

ترون چگونه کار می کنند؟

میلیون ها نفر از کیف پول های رمزنگاری استفاده می کنند، اما سوء تفاهم قابل توجهی در مورد نحوه کار و استفاده آنها وجود دارد. بر خلاف کیف پول های جیبی، کیف پول های دیجیتال ارز را ذخیره نمی کنند. در واقع ارز ها در هر مکانی ذخیره نمی شوند و یا در آن مکان ها به صورت فیزیکی وجود دارند. اما در کیف پول دیجیتال همه آنچه وجود دارد سوابق معاملات ذخیره شده در بلاک چین است.

کیف پول های آنلاین برنامه هایی در گوشی موبایل و یا رایانه شما هستند که کلید های عمومی و خصوصی شما را در خود ذخیره می کنند و این امکان را برای شما فراهم کردند تا با بلاک چین های دیگر در ارتباط باشید و خرید و فروش ارز دیجیتال را به راحتی انجام دهید. وقتی شخصی برای شما ترون ارسال می کند در اصل ترون را به کیف پول شما می فرستد.

معرفی کیف پول مناسب

اگر به دنبال کیف پول کاربردی و مناسب که در تمام نرم افزار ها قابل نصب باشد هستید ما به شما کیف پول آنلاین و گرم اتمیک را معرفی می کنیم. این کیف پول قابلیت های زیادی از جمله تعویض ارز های دیجیتال، پاداش دادن در عوض خرید و نگهداری ارز های رمزنگاری شده و از همه مهمتر انتقال و دریافت آسان رمز ارزها دارد. همچنین آموزش گام به گام کیف پول اتمیک در وب سایت تتر ایران به بهترین و آسان ترین روش شرح داده شده که یعنی شما به راحتی می توانی در کیف پول اتمیک حساب کاربری خود را ساخته و از آن استفاده کنید.

کد خبر 580948

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha