بازار سهام امروز یکشنبه ۵ بهمن را افزایشی شروع کرد و در کمتر از یک ساعت شاخص کل تا ۲۶ هزار واحد رشد کرد اما بعد از گذشت یک ساعت ارتفاع کم کرد و با ۲۴ هزار و ۹۶۰ واحد افزایش در محدوده یک میلیون و ۲۴۷ هزار واحد قرار گرفت.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۲۴ شاخص کل با ۲۴ هزار و ۹۶۰ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۲۴۷ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۹۵۰ واحد افزایش به رقم ۴۴۱ هزار و ۳۳۷ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۹۶۳ هزار و ۴۳۲ معامله به ارزش ۹۱ میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی چادرملو،  معدنی و صنعتی گل گهر و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۲۹ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۴۷۶ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۴۸۴ هزار و ۸۷۳ معامله انجام داده‌اند که ۴۳ میلیارد و ۶۲۸ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول،  سرمایه گذاری صبا تامین، فولاد هرمزگان جنوب، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سنگ آهن گهر زمین و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

کد خبر 580874

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha