تیم‌های استقلال و سایپا در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع نارنجی‌پوشان به پایان رسید.  

فوتبال

به گزارش همشهری‌آنلاین، آبی‌پوشان پایتخت که با پیروزی هفته گذشته در برابر تراکتور صدرنشین لیگ شدند با انگیزه بالا در مقابل سایپا صف‌آرایی کردند.

آبی‌های پایتخت در نیمه اول مثل دیدار با تراکتور بازی را با سه مهاجم شروع کردند ولی با پرس شدید سایپایی‌ها روبه‌رو شدند، به همین دلیل هر دو تیم روبه بازی بلند آوردند. بازی در این نیمه موقعیتی چندانی نداشت به غیر از شوت مهدی قائدی در دقیقه ۱۸ که حساس‌ترین موقعیت بازی بود، ضربه فنی مهاجم بوشهری استقلالی‌ها پس از عکس‌العمل محمدحسین اکبرمنادی، دروازه‌بان سایپا به تیرک دروازه برخورد کرد و این موقعیت از دست رفت.

در نیمه دوم اما بازی برخلاف نیمه اول از سرعت خوبی برخوردار بود تا اینکه نارنجی‌پوشان با حرکت فردی مجید علیاری در سمت راست خط دفاعی استقلال چند بازیکن آبی‌پوش را جا گذاشت و با پاس روبه عقب حسین مالکی را صاحب موقعیت کرد، سرانجام در دقیقه ۴۹ بازی مالکی با یک سر توپ و یک شوت فنی دروازه مظاهری را باز کرد.

پس از این گل این استقلالی‌ها بودند که حملات خود را بیشتر کردند ولی سایپایی‌ها با تمرکز دفاعی بازی را کنترل کرده و به آبی‌پوشان اجازه موقعیت خطرناک نمی‌دادند، تا اینکه استقلال در دقیقه ۸۵ صاحب یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه شد، قائدی که پشت توپ ایستاده بود با یک ضربه فنی در گوشه دروازه سایپا می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند که باز هم با عکس‌العمل فوق‌العاده منادی روبه‌رو شد و دروازه‌بان نارنجی‌پوشان توپ را از کنج دروازه راهی کرنر کرد. 

در ادامه در دقیقه ۹۱ بازی استقلالی ها با شوت فرشید اسماعیلی می‌توانستند به گل تساوی برسند که باز هم با شیرجه منادی استقلال به گل نرسید تا شاگردان ابراهیم صادقی به ۳ امتیاز ارزشمند در مقابل یاران محمود فکری دست پیدا کند.

کد خبر 580793

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha