کانال جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی مدائن در منطقه ۱۸ تهران همزمان با بازدید میدانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه‌های عمرانی جنوب غرب پایتخت، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی در منطقه 18

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، کانال جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی مدائن که به طول ۱۰۵۰ متر در امتداد کانال معلم و با هدف انتقال بخشی از رواناب‌های بالادست به کانال سجاد واقع در بزرگراه آیت ا... سعیدی احداث شده است، در جریان بازدید میدانی صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه‌های عمرانی جنوب غرب پایتخت، رسما مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در بازدید میدانی معاون شهردار تهران، بخش‌های مختلف پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی مورد پایش قرار گرفت و ضمن بازدید از ملک ۲۱ هزار مترمربعی تازه تملک شده در مسیر فاز نخست پروژه، تمهیداتی در جهت تسریع عملیات اجرایی اتخاذ شد. همچنین آخرین وضعیت پروژه احداث شارباغ حضرت فاطمه زهرا(س) نیز مورد بازدید قرار گرفت و راهکارهای تسریع عملیات اجرایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

پروژه احداث محور شارباغ حضرت فاطمه زهرا(س) پس از انتقال خط راه آهن تهران- تبریز به زیر زمین در سال ۱۳۹۲، روی بام این تونل در محدوده‌ای به طول تقریبی ۹ کیلومتر و کشیدگی شرقی- غربی و عرض متوسط ۳۰ متر با وسعت حدود ۲۷ هکتار تعریف شده است که با احتساب فضای بین جدار ساختمان‌های شمالی تا جنوبی طرح و خیابان‌های موجود، این محدوده در مجموع به حدود ۵۰ هکتار در فازهای بعدی افزایش پیدا می‌کند.

کد خبر 580662
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha