شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
۰ نفر

جوانی در بجنورد اعتراف کرد پس از جر و بحی کردن با برادرش در یک دورهمی دوستانه و در پی خشم آنی او را با چاقو به قتل رسانده است.

قتل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی درباره این حادثه گفت: با اعلام جان باختن جوانی حدود ۳۰ ساله بر اثر اصابت ضربه چاقو در بجنورد، کارآگاهان پلیس آگاهی استان بلافاصله با تشکیل پرونده قتل، در مدت کوتاهی موفق به شناسایی متهمان پرونده شدند.

سرهنگ مقصود رستگار گفت: با دستگیری برادر مقتول به عنوان متهم اصلی پرونده، او در بازجویی‌های اولیه اعتراف کرد در پی درگیری و بحث و جدل با برادرش در حالت نامتعادل و با عصباینت شدید ناشی از خشم آنی او را به قتل رسانده است. این حادثه زمانی رخ داد که این دو برادر در یک دورهمی دوستانه به میزبانی مقتول حضور داشته‌اند، این دو برادر پیش از این اختلاف حسابی با یکدیگر نداشته‌اند و بر اساس اظهارات حاضران در صحنه و متهم اصلی پرونده، برادر کوچک‌تر پس از یک بحث و جدل ساده با برادر بزرگ‌ترش کنترل خود را از دست می‌دهد و با برداشتن چاقو سمت او می‌رود

وی افزود: در پی این درگیری متهم به قتل ضربه‌ای بر سینه برادر وارد می‌کند. در پی بروز این سانحه عوامل حاضر در صحنه و دیگر اعضای خانواده مقتول او را به بیمارستان منتقل می‌کنند اما بر اثر آسیب جدی به شریان‌های حیاتی جان خود را از دست می‌دهد. علل و چرایی وقوع این حادثه و همچنین نتایج پزشکی قانونی در حال انجام و بررسی است و متهم و دیگر عوامل حاضر در این ماجرا تحویل مراجع قضایی شدند تا به این پرونده رسیدگی شود.

چندی پیش نیز مردی در بجنورد بدون هیچ سابقه قبلی و بر اثر خشم آنی همسرش را به قتل رساند. بر اساس اعلام مراجع انتظامی کنترل نکردن خشم آنی در صدر علل بروز قتل در خراسان شمالی قرار دارد.

کد خبر 580628

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha