رییس دفتر رییس جمهور گفت: بیش از اینکه درباره بودجه یک نگاه حرفه‌ای و کارشناسی شود بیشتر یک ابزاری برای تبلیغات، زدن دولت و حمله به آن شده است. برخی هم آن را به ابزاری برای انتخابات ۱۴۰۰ تبدیل کرده‌اند.

محمود واعظی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، محمود واعظی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به انتقادات مطرح‌ شده درباره بودجه سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: بیش از اینکه درباره بودجه یک نگاه حرفه‌ای و کارشناسی شود بیشتر یک ابزاری برای تبلیغات، زدن دولت و حمله به آن شده است. برخی هم آن را به ابزاری برای انتخابات ۱۴۰۰ تبدیل کرده‌اند. بیش از ۴۰ سال است که دولت‌های مختلف به مجالس مختلف بودجه می‌دهند و همیشه یک روندی داشته که در کمیسیون تلفیق بررسی‌ها با سازمان برنامه و بودجه انجام می‌شده است و روند جمع‌بندی‌ها اعلام می‌شده است.

وی افزود: این اولین بار است که ما یک بودجه را به مجلس ارائه می‌دهیم و همه نمایندگان مجلس و حتی رییس درباره آن مصاحبه و تبلیغ می‌کنند. همه وزرا که در کمیسیون تلفیق شرکت می‌کنند و جلساتی هم که با خود رییس جمهوری و سران قوا بوده است و حرف‌ها را هم که زده‌اند. پس اینکه می‌آیند اینگونه پرخاش می‌کنند و انتقاد می‌کنند و مسائلی مطرح می‌کنند که خود در عمل علیه آن رفتار می‌کنند برای چیست؟

کد خبر 580289

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha