مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
۰ نفر

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت: دانش‌آموزان عضو پژوهش سرای معلم این ناحیه در جشنواره ابداعات و اختراعات و المپیاد آسیایی مدال کسب کردند.

مدال المپیادهای دانش آموزانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فرزاد شعبانی با اشاره به اینکه این جشنواره در اندونزی به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره ابداعات و اختراعات جهانی اندونزی ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ با حضور پژوهشگرانی از ایران، آلمان، ترکیه، ترکمنستان، تایلند، فیلیپین، ویتنام، مالزی و دیگر کشورها برگزار شد.

در این جشنواره دریا تکلو و مهدیس زینتی مدال طلا را به خود اختصاص دادند. در جشنواره ابداعات و اختراعات اندونزی  ۱۰۰ تیم شرکت کردند و  فاطمه قیداری نیز مدال برنز این جشنواره را به دست آورد.  فاطمه قیداری از دانش آموزان فرزانگان موفق به کسب رتبه چهارم در مرحله دوم المپیاد علمی آسیایی وندا شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج با بیان اینکه اختراعات، مقاله و نوآوری ۳ بخش جشنواره ابداعات و اختراعات را تشکیل می دهد، عنوان کرد: این رقابت جهانی با هدف معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های علمی نوجوانان و جوانان ، تبادل علمی و کسب اطلاع از دستاوردهای پژوهشی سایرکشورهای جهان برگزار می‌شود.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک کرج ادامه داد: دانش آموزان عضو پژوهش‌سرای دانش آموزی معلم همواره با کسب مدال‌های رنگارنگ در مسابقات و جشنواره‌های کشوری و بین المللی برای استان البرز افتخارآفرینی کرده اند.

کد خبر 580278

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha