مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
۰ نفر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از کنترل حریق انبار باربری واقع در خیابان شوش تهران و شروع عملیات لکه‌گیری در پی این آتش‌سوزی خبر داد.

آتش - خیابان شوش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران دقایقی قبل در گفتگو با مهر با اشاره به کنترل حریق انبار باربری واقع در خیابان شوش از شروع عملیات لکه‌گیری خبر داد و گفت: این آتش‌سوزی تاکنون مصدوم و تلفاتی نداشته است.

جلال ملکی در جریان اطفا حریق سوله‌های یک بنگاه باربری در حوالی خیابان شوش گفت: این انبار بزرگ باربری به وسعت ۱۲ هزار متر که ستون‌های نا ایمنی داشت، که با ورق‌های شیروانی به انبارهای کوچک و بزرگی تبدیل شده بود، و زیر همه آنها از انواع کالاهای قابل اشتعال، همچون روغن موتور و لاستیک ماشین انبار شده بود.

وی ادامه داد: کالاهای انبار شده کاملاً شعله ور شدند و سقف‌ها در اثر آتش سوزی تخریب شد.

ملکی گفت: ۶ آتش نشان به همراه چندین دستگاه تانکر آب و خودروهای پشتیبانی و عوامل شهرداری منطقه ۱۲ در محل حاضر شده بودند و در حال حاضر حریق کاملاً تحت کنترل است.

وی افزود: با وجود اینکه سقف‌های این انبار تخریب شده است، عملیات لکه گیری و اطفا حریق ادامه دارد.

به گفته ملکی، تا این لحظه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداریم.

  • اعزام ۳ آمبولانس

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس نیز در رابطه با حادثه آتش‌سوزی خیابان شوش تهران اظهار کرد: این حادثه در خیابان شوش، چهارراه تختی رخ داده و تا الان یک دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شده‌اند. ۳ دستگاه آمبولانس هم به محل آتش‌سوزی اعزام شده است.

سخنگوی سازمان اورژانس گفت: خوشبختانه این حادثه تا الان مصدومی نداشته است.

گفتنی است عصر امروز انبارهای یک بنگاه باربری در نزدیکی میدان شوش دچار حریق شد و دود گسترده‌ آن حتی از شمال تهران قابل مشاهده بود. به علت وسعت آتش‌سوزی، ایستگاه متروی شوش به طور موقت تعطیل و مسافرگیری در در نیمه جنوبی خط یک این ایستگاه متوقف شد. البته به گفته مسئولان مربوطه، آتش‌سوزی ارتباطی با ایستگاه متروی شوش نداشته است و تنها به منظور حفظ ایمنی بیشتر مسافران، مسافرگیری از ایستگاه شوش و در نیمه جنوبی خط یک متوقف شد.

کد خبر 580146

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha