رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: در بند ۳ تبصره ۷ بودجه سال ۹۹ الزامی برای شهرداری تهران قائل شدیم که سامانه بازار الکترونیکی تهاتر منابع غیرنقد شهرداری تهران با هدف شفاف‌سازی در مورد تعاملات مودیان بدهکار و طلبکار و تهاتر فی‌مابین راه‌اندازی کند که تا کنون این اقدام صورت نگرفته است.

درخواست کمک الویری از رئیسی: جلوی تسویه حساب‌های جناحی را بگیرید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران، مرتضی الویری در دویست و شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در تذکری به شهرداری تهران، گفت: یکی از مسایل مهم در منابع و مصارف شهرداری منابع غیرنقد و ابهامات و مسائل غیرشفافی است که در این حوزه وجود دارد.

وی ادامه داد: در همین منابع غیرنقد، مقداری هم که وصول می‌شود کم است و تهاتر منابسبی بین بدهکار و طلبکار صورت نمی‌گیرد. به همین منظور در بند ۳ تبصره ۷ بودجه سال ۹۹ الزامی برای شهرداری قائل شدیم تا سامانه بازار الکترونیکی تهاتر منابع غیرنقد شهرداری تهران با هدف شفاف‌سازی تعاملات مودیان بدهکار و طلبکار و تهاتر فی‌مابین را راه‌اندازی کنند.

الویری گفت: ما می‌توانیم با ساماندهی مناسبی، منابع غیرنقد را از مودیان بدهکار جذب و در اختیار طلبکاران شهرداری قرار دهیم اما متاسفانه هنوز در این زمینه کاری انجام نشده است.

وی در ادامه تذکر خود را قرائت کرد و گفت: شهردار تهران موظف است به منظور سامان‌بخشی و شفافیت و حاکمیت انضباط در حوزه مدیریت منابع غیرنقد، نسبت به راه‌اندازی ساماناه بازار الکترونیک تهاتر منابع غیرنقد شهرداری تهران با هدف شفاف‌سازی تعاملات مودیان بدهکار و طلبکار و تهاتر فی‌مابین به عنوان استفاده از خدمات کارگزاران ایجاد کند.

کد خبر 580055
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha