با تشویق و حمایت‌های خانواده از ۶ سالگی فعالیت در رشته تکواندو را آغاز کرد و با کسب موفقیت‌های متعدد اکنون به‌عنوان قهرمان کشوری و جزء استعدادهای برتر این رشته شناخته می‌شود.

اول

«شیدا محمدی» یکی از ساکنان محله عبدل‌آباد است که دوره‌های مقدماتی تکواندو را در باشگاه ورزشی محمد بنا سپری کرد. او از سال ۱۳۹۶ فعالیت حرفه‌ای خود را در فرهنگسرای بهمن زیر نظر مربی اش «اختر کیانی» شروع کرد و در همین سال با کسب مدال طلای استان تهران و پس از آن کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی کشور نخستین افتخارات را برای محله‌اش به ارمغان آورد.

محمدی در سال ۱۳۹۷ در رده سنی نونهالان استان تهران مقام اول را کسب کرد و ضمن دریافت سهمیه مسابقات کشوری، در سال اول نونهالی خود توانست قهرمان کشور شود و عنوان «استعداد برتر المپیاد ورزشی» را از آن خود کند. دانش‌آموز ۱۳ ساله مدرسه نمونه دولتی زینب کبری(س) در روزهای همه‌گیری کرونا با لغو شدن مسابقاتش دست از تمرین نکشیده و به‌صورت منظم در منزل تمرین می‌کند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی زیر نظر مربی‌اش به تمرینات حرفه‌ای هم می‌پردازد. هدف اصلی او در سال آینده موفقیت در مسابقات انتخابی تیم‌ملی و بعد از آن شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی است تا بتواند برای محله و کشورش افتخار کسب کند این درحالی است که کسب مدال المپیک را جزء بزرگ‌ترین آرزوهایش می‌شمارد.

کد خبر 579975

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha