دیدار پرسپولیس تهران و فولاد اهواز با نتیجه دو بر یک به سود سرخ‌پوشان پایتخت خاتمه یافت.

پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های پرسپولیس تهران و فولاد اهواز درحالی به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو تیم نیاز مبرمی به ۳ امتیاز بازی داشتند.

نیمه اول  هر دو تیم هجومی بازی کردند تا اینکه تیم فولاد صاحب یک خطا در پشت محوطه جریمه پرسپولیس شد و بازیکنان فولاد با یک سانتر خطرناک می‌توانستند به اولین گل بازی برسند که با بدشانسی فولادی‌ها ضربه سر کولیبالی، مدافع خارجی فولاد به تیرک دروازه برخورد کرد، اما در ادامه این تیم پرسپولیس بود که در دقیقه ۲۹ با ارسال سعید آقایی از جناح چپ به احمد نوراللهی و با ضربه سرِ رو به عقب او توپ را به مهدی عبدی رساند تا او با شوت روی پای زمینی دروازه فولاد را باز کند.

نیمه دوم مانند نیمه نخست هجومی از دو طرف دنبال شد تا اینکه در دقیقه ۵۸ تیم اهوازی با ارسال دقیق حردانی از جناح راست و ضربه سر پریرا به تیرک عمودی دروازه پرسپولیس به بیرون رفت. در ادامه حملات فولادی بیشتر شد تا اینکه در دقیقه ۶۰ ارسال کوتاه پاتوسی در داخل محوطه جریمه در شرایطی به کنعانی‌زادگان اصابت کرد که زاهدی‌فرد، داور مسابقه در تصمیمی بحث‌برانگیز در این صحنه به سود فولاد پنالتی گرفت و اعتقاد به خطای هند مدافع پرسپولیس داشت. لوسیانو پریرا پشت ضربه پنالتی ایستاد و گل تساوی را به ثمر رساند.

پرسپولیس بعد از گل تساوی فولاد بازی را هجومی‌تر کرد تا اینکه  احمد نوراللهی در دقیقه ۷۷ موفق شد دروازه فولاد را باز کند و پرسپولیس را به دومین گل و آرامش برساند.

کد خبر 579931

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha