برخورد دو خودرو پراید و ساینا در محور ریگان - نرماشیر استان کرمان در ساعت‌های ابتدایی صبح امروز ۲۹ دی ۴ کشته و دو مجروح داشت.

تصادف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، فرمانده پلیس راه ریگان - ایرانشهر با بیان اینکه در اثر برخورد دو خودروی پراید و ساینا در محور ریگان نرماشیر چهار نفر کشته و دو نفر مجروح شدند، گفت: علت تصادف انحراف به چپ خودروی پراید است.  

افتخاری با اشاره به اینکه خودوری ساینا حامل سوخت قاچاق بود که به دلیل شدت برخورد دچار آتش‌سوزی شد، اظهار کرد: مجروحان به بیمارستان شهرستان برای مداوا انتقال یافتند.

فرماندار ریگان نیز با بیان اینکه ۴۵ کیلومتر از محور ریگان - نرماشیر به‌دلیل ترافیک سنگین نیاز به دو بانده شدن دارد، اظهار کرد: از سمت ریگان پنج کیلومتر از این محور آسفالت شده است و پنج کیلومتر آن تا پلیس راه به زودی دوبانده خواهد شد.

امین باقری این محور را از محورهای حادثه خیز استان برشمرد و خواستار تسریع در روند این جاده شد و افزود: تاکنون این محور ده‌ها قربانی و صدها مجروج برجا گذاشته است.

وی تصریح کرد: جاده ریگان - نرماشیر خونین‌ترین محور در شرق کشور است که به‌دلیل عدم دوبانده بودن خانواده‌های زیادی را داغدار کرده است.

کد خبر 579851

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha