محسن هاشمی ضمن رد نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری گفت: «این انتخابات برای ایران پیش رو بسیار مهم است و باید احزاب قوی با ارائه برنامه مشخص برای انتخابات ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی کنند.»

محسن هاشمی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران با تاکید بر علاقه اصلاح‌طلبان برای حضور انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: قصد نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری را ندارم.

محسن هاشمی که رئیس شورای شهر تهران است،‌ روز یکشنبه درباره انتخابات ریاست جمهوری افزود: این انتخابات برای ایران پیش رو بسیار مهم است و باید احزاب قوی با ارائه برنامه مشخص برای انتخابات ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی کنند. اصلاح‌طلبان باید از ایران و آینده تصویرسازی کنند، برنامه‌های خود را به مردم بگویند با روشنگری تیمی را معرفی کنند که بتواند این برنامه را اجرا کند.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم و مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

به گفته مدیر کل انتخابات وزارت کشور، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای خبرگان در ۳ حوزه و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری برگزار می‌شود.

کد خبر 579654

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha