یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
۰ نفر

آموزش های شهروندی با اجرای برنامه های نمادین به مناسبت روز هوای پاک با شعار "هوای پاک، تعهد مسئولان و مشارکت مردم"در سرای محله آسمان ها برگزار می شود.

هوای پاک

همشهری آنلاین/ زهرا کریمی: محمد جمال‌پور مطلق، مدیر محله آسمان ها با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این برنامه ایجاد حساسیت در بین ساکنان و مسئولان محله و جلب مشارکت آنان در کاهش آلودگی هوا برای رسیدن به اهداف توسعه پایدار در مقیاس محله‌ای است.
او افزود: همزمان با برگزاری این رویداد زیست محیطی اجرای برنامه پویش موتور سوار خوب ۲ به منظور کمک به رشد کیفی فرهنگ رانندگی و ترویج فرهنگ موتور سواری خوب و ایمن برای موتورسواران و ساکنان محله، ارتقای روحیه مشارکت پذیری در شهروندان و حق اعتراض به رفتارهای پرخطر موتورسواران برگزار می شود. اجرای نمایش گروه سیلورمن با پیام های فرهنگی محیط زیستی، آموزش نحوه نگهداری و پرورش گیاهان خانگی و غرفه سلامت برای تست فشار و قند خون از جمله فعالیت های مهم در این برنامه است.
این برنامه با مشارکت سرای محله سپهر، توسط معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک و پلیس راهور اجرا می شود.
علاقه مندان برای حضور در این مراسم می توانند ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۹ دی با رعایت پروتکل های بهداشتی به سرای محله آسمان ها واقع در ضلع جنوب شرقی میدان کتاب مراجعه کنند.

کد خبر 579632

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha