شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
۰ نفر

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به بازداشت شهردار در روز دوشنبه هفته گذشته گفت: این کلانشهر اکنون شهردار ندارد و این می‌تواند برای مجموعه مدیریت شهری مشکل‌ساز باشد.

شهرداری ارومیه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا علیزاده امامزاده در رابطه با چرایی معرفی نکردن سرپرست به جای شهردار ارومیه، اظهار کرد: اکثریت شورای شهر احساس می‌کند که شهردار به دلیل اینکه در بازداشت موقت است، بازخواهد گشت.

عضو شورای اسلامی شهر مرکز استان آذربایجان غربی با اشاره به مصوبه شورا مبنی بر واگذاری موقت اختیارات شهردار ارومیه به قائم مقام وی، بیان کرد: طبق قانون، شهردار باید طی نامه‌ای اختیارات خود را به یکی از زیرمجموعه‌های خود واگذار می‌کرد که این امر اتفاق نیفتاده است، اکنون نیز قائم مقام شهرداری ارومیه با وجود مصوبه شورا نمی‌تواند در مسائل مالی مجموعه مدیریت شهری تصمیم بگیرد و اقدامات وی در حد معاونت شهرسازی خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به بخشی از سخنان یکی از مدیران مجموعه شهرداری در نشست روز سه‌شنبه هفته گذشته شورا افزود: در آن نشست به معرفی سرپرست و برکناری شهردار اشاره شد که اکثریت شورا زیر بار نرفت. امروز شنبه ۲۷ دی هم بعید به نظر می‌رسد شورا به نتیجه برسد.

پس از بازداشت چند شهردار منطقه و مدیران میانی در مجموعه مدیریت شهری در ۲ ماه گذشته، دوشنبه هفته گذشته شهردار ارومیه توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد.

کد خبر 579536

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha