کی روش به دلیل رقم خوردن یکی از سنگین ترین شکست های تاریخ فوتبال کلمبیا د از کار برکنار شد بود.

رویدا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فیفا، فدراسیون فوتبال کلمبیا تایید کرد رینالدو روئدا کلمبیایی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور انتخاب شده است.

فدراسیون کلمبیا بعد از دو شکست سنگین تیم ملی این کشور کارلوس کی روش را برکنار کرده بود. کی روش در کلمبیا ۴ امتیاز از ۴ بازی گرفت تا تیمش  در رده هفتم مقدماتی جام جهانی قرار بگیرد. 

در بیانیه فدراسیون فوتبال کلمبیا آمده است:‌ رینالدو روئدا مسئول هدایت تیم ملی ما در انتخابی جام جهانی فوتبال قطر ۲۰۲۲ و همچنین مسابقات کوپا آمریکا آرژانتین - کلمبیا ۲۰۲۱ خواهد بود. برای او و تیمش آرزوی موفقیت داریم .

روئدا قبل از به عهده گرفتن هدایت تیم بزرگسالان در ژانویه ۲۰۰۴ ، مربی همه رده های تیم های جوانان در کلمبیا بود. پس از عدم موفقیت کلمبیا در جام جهانی آلمان حضور او در تیم ملی این کشور نیز به پایان رسید.

در ادامه فعالیت های خوب در بین تیم های آمریکای جنوبی، او هندوراس را به جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی و اکوادور را به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برد.

روئدا روز سه شنبه ۱۹ ژانویه به رسانه ها معرفی می شود ، در آن زمان او اولین اظهارات خود را پس از بازگشت به کلمبیا ارائه می دهد.

کد خبر 579418

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha