گلر فرانسوی آنتورپ زودتر از زمانی که پیش از این اعلام شده بود به تمرینات این تیم بازخواهد گشت.

بیرانوند

به گزارش همشهری آنلاین بعد از مصدومیت دروازه‌بان فرانسوی آنتورپ اعلام شد که تیم بلژیکی به دنبال به خدمت گرفتن یک دروازه‌بان جدید خواهد بود اما حالا ممکن است مسئولان این باشگاه از این تصمیم منصرف شوند. طبق اعلام سایت «GVA» بلژیک، بوتز بین ۶ تا ۸ هفته برای بهبودی نیاز دارد و در بهترین حالت می‌تواند اواسط ماه فوریه به تمرینات آنتورپ اضافه شود.

این در حالی است که در غیاب بوتز، علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی آنتورپ در دیدار با میشلن درون دروازه قرار گرفت و سه گل دریافت کرد. عملکرد ضعیف بیرانوند در آن مسابقه باعث نگرانی مسئولان باشگاه و هواداران آنتورپ شد و حتی گزینه‌های جدیدی برای دروازه بانی مدنظر قرار گرفت.

«میله سویلار» از تیم بنفیکا و «رود بوفین» از تیم آنتالیا اسپور ترکیه دو دروازه بانی هستند که نام آنها برای پیوستن به تیم آنتورپ در رسانه‌های بلژیک مطرح شده اما هنوز مشخص نیست باتوجه به اعلام زمان بازگشت بوتز، آنتورپ تصمیم به خرید گلر جدید را نهایی کند.

در صورتی که آنتورپ گلر جدیدی به خدمت نگیرد بیرانوند این شانس را خواهد داشت تا دوباره و پیش از بازگشت بوتز در چارچوب دروازه این تیم قرار بگیرد و اعتماد از دست رفته را برگرداند. 

کد خبر 579416

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha