مجموع نظرات: ۱
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
۰ نفر

اجاره خودرو با لذت رانندگی با ماشین‌های مدل سال و صفر کیلومتری را تجربه کنید. شرکت‌های رنتکار در زمینه اجاره انواع خودروهای ایرانی و خارجی و خدمات تشریفاتی فعالیت دارند. این شرکت‌ها با شرایط مختلف ماشین‌های موجود خود را با دریافت هزینه اجاره می‌دهند.

image-20210114124150-1.png

خدمات اجاره ماشین شامل خودروبا راننده ، خودرو بدون راننده ، اجاره ون،اجاره ماشین عروس و مجموعه خدمات گسترده است.  اجاره خودرو به این صورت است شما باید با شرکت رنتکار تماس حاصل کرده و خودرو موردنظرتان را برای تعداد روزی که می خواهید اجاره کنید.

برخی از شرکت های اجاره خودرو دارای سایت رزرو آنلاین بوده که می توانید به راحتی خودرو موردنیازتان را رزرو کنید. تفاوت شرکت های کرایه ماشین براساس نوع خدمات رسانی آنها است.

چه شرکت اجاره خودرو را انتخاب کنیم ؟

اگر به هر دلیلی قصد رنت ماشین دارید باید  بدانید که چه شرکتی را برای اجاره انتخاب کنید. اجاره یک ماشین با کیفیت و مدل سال بهترین گزینه برای برتری یک شرکت اجاره ماشین است. باید به این نکته توجه کنید که اگر یک خودرویی که مدل قدیمی باشد جز دردسر چیز دیگری برای شما نخواهد داشت.

خودروهای مدل سال خیال شما را از بابت اینکه دیگر در راه نمی مانید و ماشین خرابی نخواهید داشت، راحت می کند. برای اجاره خودرو به شرکتهایی مراجعه کنید که دارای خدمات۲۴ ساعته بوده و دارای شرایط آسان برای ضمانت باشند.

یکی از موارد مهم در اجاره خودرو تماس با شرکت های قانونی و ثبتی است. شرکت های قانونی دارای مجوز رسمی و قرارداد قانونی هستند

شرایط اجاره ماشین در ایران چگونه است ؟

برای کرایه خودرو شما میتوانید از طریق مختلف اقدام کنید. سایت های رنتکار شرایط مختلفی را برای رنت خودروهای خود دارند. در واقع شما باید با توجه به شرکتی که می خواهید از آن خودرو اجاره کنید،مدارک لازم را آماده و تحویل دهید.

اجاره خودرو باراننده یکی از راحت ترین شرایط را در زمینه رنت ماشین دارد. در واقع خودرو بدون نیاز به مدرک و ضمانت همراه با راننده در اختیار شما خواهد بود.هزینه اجاره خودرو باراننده نیز از رنت ماشین بدون راننده بسیار اقتصادی تر است.

در این نوع خدمات اجاره ماشین به دلیل اینکه راننده همراه خودرو است ، خود راننده شرکت مسئول تمامی اتفاقهای پیش آمده خواهد بود.

اما اجاره خودرو بدون راننده دارای شرایط متفاوتی است. ارائه مدرک شغلی، ودیعه نقدی،ارائه مدرکی برای ضمانت و کیلومتر مجاز روزانه نیز شرایط اجاره خودرو بدون راننده است.البته برای اطلاعات بیشتر باید با شرکت مورد نظرتان در تماس باشید و  از شرایط آن نیز آگاه شوید.

قیمت اجاره خودرو در شرکتهای رنت کار چگونه است ؟

قیمت اجاره خودرو در شرکتهای کرایه ماشین بر اساس مدل خودرو ، تعداد روزهای اجاره متغییر است. البته  اینکه قرارداد اجاره خودرو بدون راننده  باشد یا قرداد اجاره خودرو با راننده باشد نیز در قیمت اجاره ماشین تاثیر گذار است. مدل خودرو ها و کیلومتر کارکرد ماشین نیز تایین کننده قیمت اجاره ماشین است.

سعادت رنت یکی از  شرکت های رنت کار در تهران است که مهمترین ویژگی آن خودروهای مدل سال و با کیفیت است. با وارد شدن در سایت این شرکت می توانید خودروهایی با کارکرد پایین اجاره کنید. سعادت رنت تنها اجاره دهنده خودروهای صفر کیلومتر با حداکثر طول عمر ۱۸ ماه و خودروهای لوکس با حداکثر طول عمر ۳۶ ماه است.

کد خبر 579361

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha