دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند اعلام کرد: رئیس سابق محیط زیست شهرستان دماوند مورد هدف رگبار گلوله افراد ناشناس قرار گرفت و جان باخت.

عباس میرزاکریمی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمدتقی تقی‌زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند گفت: عباس میرزاکریمی، رئیس سابق اداره محیط زیست شهرستان دماوند، حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته در مسیر جاده گرمابسرد به سمت دماوند با استفاده از سلاح جنگی کلاش مورد حمله و هدف گلوله قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از سوءقصد به وسیله سلاح جنگی، وی به بیمارستان منتقل شد که بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد. علت، انگیزه و شناسایی مهاجمان در دست بررسی است.

جمشید محبت‌خانی، فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست کشور طی پیامی بیان کرد: با کمال تاسف با خبر شدم، ارشد محیط‌دار حاج عباس میرزاکریمی که یکی از محیط‌بانان پرتلاش و قدیمی در عرصه‌ حفاظت از طبیعت ایران بود، بر اثر حادثه‌ای که دلایل وقوع آن در دست بررسی است، جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

وی افزود: ایشان در طول سال‌های خدمت در یگان حفاظت محیط زیست منشا خدمات ارزشمندی بود که نتایج بسیاری از آنها همچنان در مناطق مختلف و به ویژه منطقه‌ی دماوند قابل لمس است.

فرمانده یگان حفاظت محیط‌ زیست کشور گفت: اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه محیط‌بانی کشور، برای این خدمتگزار صدیق و ایثارگر آرزوی رحمت و غفران الهی و برای خانواده گرانقدرش صبر و سلامتی خواستارم.

شهرستان دماوند از جمله شهرستان‌های شرق استان تهران است که در ۴۵ کیلومتری پایتخت قرار دارد. گرمابسرد یکی از مانطق روستایی بخش مرکزی از توابع شهرستان است.

کد خبر 579123

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha