رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان از واگذاری مجوز تاسیس آموزشگاه تعلیم رانندگی به بانوان در شهرهای کرمان، سیرجان و رفسنجان خبر داد.

رانندگي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ یوسف نجفی افزود: مجوز تاسیس آموزشگاه تعلیم رانندگی پایه سوم به بانوان در شهرهای کرمان به تعداد چهار باب، سیرجان یک باب و رفسنجان نیز یک باب برابر شرایط و ضوابط واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: این مجوز فقط برای بانوان صادر می‌شود و بانوانی که متقاضی اخذ مجوز هستند باید دارای حداقل ۲۰ سال سن، حداقل مدرک دیپلم، نداشتن سوء پیشینه کیفری و عدم اعتیاد به مواد مخدر باشند.

رئیس پلیس راهور استان کرمان تصریح کرد: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند حداکثر تا ۲۶ دی با مراجعه به اداره صدور گواهینامه و پروانه های پلیس راهور استان واقع در کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، جنب پل راه آهن مراجعه و ضمن کسب اطلاعات بیشتر، درخواست خود را ارائه کنند.

سرهنگ نجفی گفت: درخواست‌های متقاضیان به صورت یکسان مورد بررسی قرار می‌گیرد و مجوزها به افرادی که بیشترین امتیاز را کسب کنند واگذار خواهد شد و به درخواست‌هایی که بعد از ۲۶ دی ارائه شود ترتیب اثر داده نمی‌شود.

کد خبر 578718

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha