سیروس مقدم از تولید قسمت‌های باقیمانده فصل ششم سریال «پایتخت» برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

پايتخت

به گزارش همشهری آنلاین، کارگردان «پایتخت» با اشاره به قول عوامل تولید فصل ششم برای به پایان رساندن قسمت‌های باقیمانده آن از آغاز تصویربرداری این پروژه از اوایل بهمن خبر داد. به این ترتیب، بازیگران «پایتخت» از جمله سارا و نیکا فرقانی اصل کمتر از ۱۰ روز دیگر دوباره گرد هم می‌آیند تا در دو سه قسمت مانده از فصل ششم جلوی دوربین بروند. «پایتخت ۶» نوروز ۹۹ پخش شد اما به دلیل شیوع کرونا و عقب ماندن گروه تولید، نیمه‌کاره ماند.

مقدم در شرایطی از بازگشت «پایتخت ۶» در نوروز ۱۴۰۰ خبر داده که پیش‌تر محسن تنابنده گفته بود به دلیل حاشیه‌ها و جنجال‌های مربوط به فصل ششم تا آینده نامعلوم خبری از تولید فصل‌های بعد نخواهد بود. در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌های همسو با سازمان صدا و سیما شایعه شده بود تنابنده برای ساختن فصل‌های بعدی درخواست‌های چند میلیاردی کرده است.

حالا کارگردان «پایتخت» از احتمال ساخته شدن فصل هفتم در سال ۱۴۰۰ خبر داده است. چه‌بسا «پایتخت ۷» در ماه رمضان سال آینده روی آنتن برود و دوستداران این سریال دوست‌داشتنی در یک سال دو فصل آن را ببینند. این روزها بازپخش فصل پنجم «پایتخت» هر روز ساعت ۲۱ از شبکه آی‌فیلم به نمایش درمی‌آید.

کد خبر 578597

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سرگرمی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha