مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
۰ نفر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری اعلام کرد ۲۸ تن برنج قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال از یک انبار در جنوب تهران کشف شد.

احتکار برنج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، موسی احمدی گفت: صاحب این میزان برنج قاچاق علاوه بر نگهداری کالای قاچاق به‌دنبال احتکار و عرضه نکردن در بازار مصرف بود که با هوشیاری بازرسان اداره صمت این میزان کالای قاچاق شناسایی و کشف شد.

وی با بیان اینکه صاحب کالاهای فوق برای ادامه روند رسیدگی به پرونده‌هایشان به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: تمامی این اجناس کشف شده به جرم قاچاق، احتکار، اختفا و عرضه نکردن در بازار ضبط شده اند. این میزان کالای قاچاق در بازرسی‌های مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف کشف شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، خاطرنشان کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومت ی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

احمدی با بیان اینکه در زمینه تخلف در حوزه قاچاق، احتکار و اختفا بدون کمترین اغماضی برخورد انجام می‌شود، گفت: اداره صمت هرستان ری به همراه اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه تیم‌های بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

کد خبر 578559

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha