هافبک دفاعی استقلال با شکایت باشگاه سابقش احتمالا با محرومیت مواجه خواهد شد.

مهدی مهدی‌پور

به گزارش همشهری‌آنلاین، مهدی مهدی‌پور، هافبک دفاعی تیم فوتبال استقلال که ابتدای فصل با فسخ قراردادش با ذوب آهن به این تیم پیوست در آستانه دربی پایتخت با دردسر بزرگی روبرو شده که ممکن است حضورش در دربی تحت‌الشعاع قرار بگیرد و یا باشگاه استقلال دچار مشکل بزرگی در این دیدار شود. باشگاه ذوب آهن از همان ابتدای فسخ قرارداد مهدی‌پور این کار او را غیرقانونی دانسته و از او به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرد و در این مدت پیگیر پرونده او بود و حالا ممکن است این ماجرا تبدیل به دردسر جدیدی برای این بازیکن و استقلال شود.

ایلنا در این خصوص نوشت: طی سفری که جواد محمدی اخیراً به تهران داشته پرونده شکایت از مهدی‌پور را پیگیری کرده و قرار است طی هفته‌های آتی حکم این بازیکن صادر شود.

طبق خبرهای رسیده به زودی حکم پرونده مهدی‌پور صادر خواهد شد و به نظر می‌رسد احتمال محکومیت مهدی‌پور بالاست و ممکن است به سرنوشتی مشابه سعید واسعی در تراکتور دچار شود و از همین رو باشگاه پرسپولیس قصد دارد از او به عنوان بازیکن غیرمجاز در ترکیب استقلال شکایت کند و در صورتی که مهدی‌پور مقابل این تیم به میدان برود این اتفاق محتمل خواهد بود. باید دید موضع باشگاه استقلال در این خصوص چیست و اینکه آیا محمود فکری حاضر می‌شود ریسک بازی دادن به این بازیکن در مهم‌ترین بازی فصل را به جان بخرد یا نه.

کد خبر 578295

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha