تازه‌ترین شماره ویژه‌نامه «شهرنامه» روزنامه همشهری، چشم‌انداز فرهنگی اجتماعی شهر تهران ویژه دی‌ماه ۹۹ در ۱۰۸ صفحه منتشر شد.

ويژه‌نامه شهرنامه روزنامه همشهري

به گزارش همشهری آنلاین، «شهرنامه» با عنوان اصلی «بازگشت شهر به مردم» ضمیمه روزنامه همشهری است و پدرام الوندی مسئولیت سردبیری آن را بر عهده دارد. سیدمحی‌الدین فاضلیان، علی اسماعیل‌پوران و احد درویش متولی اعضای شورای سیاستگذاری این ویژه‌نامه هستند و یادداشت اول آن را پیروز حناچی، شهردار تهران با عنوان «ضرورت خوانش اجتماعی و فرهنگی از شهر تهران» نوشته است.

گفتگو با محمدرضا جوادی یگانه (معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران)، چند روایت از شورایاری‌ها، احیای هویت محله‌های تهران با مشارکت شهروندان، تحول در دو کوچه قدیمی محله مظاهری در منطقه ۱۵، تهران در مسیر دوستی با سالمندان، گام بلند شهرداری برای مناسب‌سازی فضای شهری، شهریاران کوچک در شهر دوستدار کودک، پایان دوران دست‌درازی به حریم زنان و تجدید نظر در برنامه‌ریزی شهری به نفع تامین امنیت زنان از جمله مطالب «شهرنامه» است.

در بخش‌های دیگر شماره تازه «شهرنامه» این مطالب به چشم می‌خورد: گامی بلند برای شنیدن صدای دستفروشان مترو، زباله‌گردی کودکان، درهای باز گرمخانه‌ها به روی کارتن‌خواب‌ها، از شهر اجتماعی‌شده تا تهران ۱۴۰۰، ستیز با کرونا در شهر، شادستان ۱۳۹۹، تجربه تئاتر شنیداری، مدرسه‌ای با طعم فرهنگ و هنر، بازگشت مردم به خیابان، گام بلند تهران در حذف کیسه‌های پلاستیکی، نوآوری‌های عطر سیب و...

شماره دی‌ماه ۹۹ ویژه‌نامه «شهرنامه» روزنامه همشهری را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

کد خبر 578269

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha