چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
۰ نفر

فرمانده انتظامی خراسان ‌رضوی گفت: با دستگیری ۱۱ متهم باند حرفه‌ای سرقت گوشی تلفن همراه، ۴۱۲ دستگاه گوشی سرقتی کشف و ضبط شد.

باز هم پاي ترافيك

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار محمدکاظم تقوی افزود: با گزارش سرقت‌های سریالی گوشی تلفن همراه در خیابان‌های مشهد، دستورهای لازم صادر شد و کارآگاهان مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی خراسان رضوی تحقیقات گسترده خود را آغاز کردند. کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی‌های دقیق علمی و شیوه‌های فنی پلیسی توانستند ۱۰ عضو اصلی این شبکه را در محدوده خیابان‌های خواجه ربیع، رسالت، بلوار ۲۲ بهمن و طبرسی مشهد چهره‌زنی و شناسایی کنند. کارآگاهان پلیس آگاهی با ردزنی‌های گسترده محل‌های تردد متهمان را تحت نظر قرار دادند و با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه ۱۰ متهم مورد نظر را در مخفیگاهشان دستگیر و با بازرسی مخفیگاه متهمان ۴۱۲ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی خراسان ‌رضوی ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه سرنخ دیگری به پلیس دادند و ردپای عامل تغییر سریال شماره تلفن‌های سرقتی نیز نمایان شد و بدین ترتیب پلیس در اقدامی ضربتی، یازدهمین متهم این شبکه سرقت را نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او یک دستگاه رایانه، یک دستگاه باکس تغییر سریال و تعداد زیادی قطعات جدا شده موبایل را کشف کرد. در این ارتباط تاکنون ۱۸ مالباخته شناسایی شده‌اند و تحقیقات این پرونده با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

کد خبر 577847

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خراسان رضوی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha