سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
۰ نفر

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل گفت: ۲۵۰ نفر در شهرستان پارس‌آباد با روش‌های مدرن و اینترنتی در دام شیادان کلاهبرداری گرفتار شدند.

پلیس فتا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، جواد تقوی در جریان دستگیری اعضای باند کلاهبرداری حرفه ای در پارس آباد اظهار کرد: با شگردهای خاص این افراد که زن و مرد بودند اقدام به کلاهبرداری از افراد مختلف در سطح شهرستان و نسبت به سوءاستفاده مالی به ارزش پنج میلیارد تومان اقدام کرده بودند.

وی تصریح کرد: به دنبال شکایت های مردمی و مراجعات مکرر به پلیس آگاهی پارس آباد همکاران ما در قالب یک اکیپ و گروه حرفه ای وارد عمل شدند تا با مراقبت‌های انجام شده نسبت به دستگیری کلاهبرداران و سوءاستفاده کنندگان از کارت‌های بانکی و کارت جعلی صادر شده پایان خدمت مقابله کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل گفت: در بررسی دو نفر از کلاهبرداران و افراد سوءاستفاده کننده، مشخص شد که این افرد به ازای پرداخت ۱۰ میلیون تومان به حساب افراد مختلف اطلاعات کارت آنها را دریافت می‌کردند و از طریق فضای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی اقدام به فروش وسایل متعدد می‌کردند و از طریق سوءاستفاده کارت بانکی نسبت به اقدامات غیرقانونی فعالیتی مستمر داشتند.

تقوی افزود: در دستگیری دو نفر از عوامل اصلی این باند حرفه ای کلاهبرداری آنها به ۲۵۰ مورد کلاهبرداری از افراد مختلف اذعان کردند که روش‌های آنها در این زمینه در فضای مجازی متفاوت از کلاهبرداران و سارقان حرفه‌ای قبلی بوده است.

وی از تمامی شهروندان پارس آبادی خواست تا در صورت داشتن شکایت از این افراد کلاهبردار با مراجعه به نیروی انتظامی شهرستان نسبت به طرح شکایت اقدام کرده و پرونده مورد بررسی قرار گیرد. رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل بیان کرد: تلاش بر این است تا دیگر عوامل دخیل و موثر در این جریان دستگیر شده تا با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شوند.

کد خبر 577729

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha